אפליקציות מובילות להשוואת מחירים

אפליקציות מובילות להשוואת מחירים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כל אחד מאתנו כבר יודע כי לפני כל רכישה של שירות או מוצר כלשהו מומלץ לערוך סקר שוב ולערוך השוואת מחירים כאשר המטרה היא למצוא את המוצר בו אנו מעוניינים במחיר הזול ביותר הזמין בשוק.

רגע לפני שאנחנו יוצאים מפתח הבית ומתחילים לתור אחר חנויות החשמל והאלקטרוניקה, סוכנויות הרכב או מתחילים לחייג למספר ספקים לקראת החתונה הקרבה, כדאי שתכירו אפשרות חדשה לערוך את הליך השוואת המחירים בקלות ובמהירות ישירות מתוך הטלפון החכם שלכם.

אפליקציות להשוואת מחירים

ברחבי הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של אפליקציות להשוואת מחירים המותאמות למערכות ההפעלה iOS המותקנת במכשירי ה –iPhone וה–iPAD ולמכשירים אחרים בהם מותקנת מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית חברת Google.

כדי להפיק את המרב מהאפליקציות הייעודיות להשוואת מחירים מומלץ לעשות שימוש באפליקציות ישראליות. מלבד היתרון הברור של שימוש בעברית כשפת הממשק ותפריט ניווט נוח המיושר לימין חשוב לזכור כי המחירים מוצגים בשקלים וכוללים בתוכם את המחיר הסופי לאחר חישובי המיסוי השונים.

חשוב לזכור כי בלא מעט מקרים אפליקציות בין לאומיות להשוואת מחירים אכן מספקות תוצאה רחבה יותר בנוגע למוצרים מסוימים אך חישובי המס ועלויות המשלוח שיתווספו לאחר ביצוע ההזמנה יובילו לרכישת מוזר זהה בעלות יקרה יותר.

אפליקציות ישראליות להשוואת מחירים

ZAP

אתר השוואות המחירים הגדול ביותר בישראל מאפשר לכם לקבל גישה מהירה ונוחה אל בסיס הנתונים העצום של האתר מתוך הטלפון הנייד ולערוך סקר שוק מהיר ומדויק בקלות ובמהירות. בכניסה ראשונית אל האפליקציה יוצגו לפניכם ארבע אפשרויות על פי תחומי עניין שונים.

ZAP סופרמרקטים – השוואת מחירי מוצרים הזמינים ברשתות שיווק המזון הגדולות בישראל. באפליקציה תוכלו למצוא אפשרות לסריקת ברקוד המוצר וקבלת מידע אמיתי אודות מחירו בזמן אמת.

ZAP תיירות – השוואת מחירי טיסות ליעדים שונים, חבילות נופש ובתי מלון. לאחר מילוי פרטי החופשה המתוכננת שלכם תוכלו לקבל מגוון רחב של הצעות מספקים שונים.

ZAP.co.il – השוואת טווחי המחירים של מוצרים שונים החל ממוצרי נוי לבית ועד למכוניות. אפליקציה זו זהה למעשה לאתר Zap המותאמת למכשירים סלולריים.

Zap דילים יומיים – אתר הדילים היומיים מקבוצת ZAP המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של הצעות זולות במיוחד לתקופת זמן מוגבלת.

Kama

אפליקציית Kama היא אפליקציה המהווה גרסה סלולרית של אתר השוואת המחירים המוכר kama.co.il. באמצעות אפליקציית KAMA  תוכלו לערוך השוואת מחירים בין מוצרים ושירותים שונים המתפרסים על פני התחומים הבאים:

·    מוצרי חשמל
·    צילום ומחשבים
·    מוצרים לבית, לגן ולמשרד
·    כלי רכב ואביזרים
·    פנאי, אופנה וספורט
·    יופי בריאות ומתנות
·    תיירות
·    מבצעים

Travelist

אפליקציית Travelist מתמקדת בנושא התיירות ומאפשרת לכם לערוך השוואת מחירים בין טיסות ליעדים שונים מלונות בארץ ובעולם וחבילות נופש שונות. תפריט הניווט באפליקציה קל ופשוט ומתבסס על ידי בחירת מיקומים שונים המופיעים על פני המפה העולמית.

האפליקציה מאפשרת לנו גם להשתמש בתכונת שירותי המיקום המזהה את מיקומנו ולקבל מידע אודות בתי מלון הנמצאים בסביבתנו בכל מקום בו אנו נמצאים כך שלמעשה היא הופכת לאפליקציית טיולים פרקטית במיוחד.

מלבד יכולתה לסייע לנו במציאת חופשות, טיסות ואפשרויות לינה זולות במיוחד, מציעה האפליקציה גם דילים פופולאריים במיוחד לחופשות בארץ ובעולם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו