השוואת מחירי מדרסים

השוואת מחירי מדרסים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רפידות? מדרסים ביו מכאניים? התאמה אישית או מוצר מדף? כל אלה הם רק חלק מההתלבטויות המלוות כל מי שזקוק למדרסים, מטעמים רפואיים, בשל בעיות אורתופדיות שונות או פשוט בשל הרצון ליהנות מהליכה או ריצה נוחים יותר ובריאים יותר.

מה חשוב לדעת בהקשר של מדרסים?מהם בעצם, ומה ההבדל ביניהם לבין רפידות? מומחי המרכז הישראלי להתאמת מדרסים מסבירים על נושא חשוב זה.

יש הבדל בין התאמה אישית לבין מדרס כמוצר מדף מיוצר מראש ועל כך בהמשך המאמר.

מדוע מדרס?

מדרס הינו מוצר שאותו יש להכניס לתוך הנעל בכדי להשיג מספר מטרות אפשריות. בין המטרות המרכזיות ניתן למצוא:

  • חלוקת עומסים – מדרסים מאפשרים לבצע חלוקת עומס נכונה יותר של משקל הגוף. הטעם לכך יכול להיות נוחות, סיבות רפואיות וסיבות אחרות.
  • תיקון מנח הרגל – לשימוש יש משמעות מיוחדת כאשר למטופל יש הרגלי הליכה לא נכונים, שעשויים להוביל לכאבים ולנזקים שונים.
  • פלטפוס או קשת גבוהה – פעמים רבות מומלץ להשתמש בעזרים מתאימים כאשר המטופל סובל מקשת גבוהה או מ"רגל שטוחה" (פלטפוס).
  • לאנשים פעילים – נהוג להתאים עזרים מסוג זה גם לאנשים שעוסקים בספורט, למי שנמצא בעבודות שדורשות עמידה ממושכת או הליכה מרובה וכן הלאה.
  • בנוסף, יש הממליצים לעשות שימוש במדרסים כאשר האדם סובל מכאבי גב, נקעים חוזרים ונשנים, מחלות שונות הפוגעות בכף הרגל או ביציבה.

ראוי לציין שעם העלייה בגיל יש עליה בשכיחות השימוש במדרסים, כמו גם בעזרים אורתופדיים אחרים. במקרה שמתגלים כאבים או בעיות אורתופדיות, ממליצים הרופאים לעשות שימוש בעזרים מתאימים כדי למנוע החמרה במצב, נזקים וכאבים.

חשוב שלא לבלבל בין מדרס לבין רפידות. רפידה, המכונה לעיתים גם ספידה, לרוב איננה מספקת תמיכה מקצועית של ממש בכף הרגל.

יש חנויות ורשתות פארם שמוכרות רפידות שונות כמוצר מדף. הללו יכולים להתאים לשיפור הנוחות ופחות לטיפול בכאבים משמעותיים או בבעיות אורתופדיות.

סוגים וטכניקות התאמה

קבלת המלצה רפואית לשימוש במדרס מותאם היא הצעד הראשון בלבד. בהמשך, פונה המטופל למרכז המתאים להתאמת מדרסים. שם יבצעו התאמה אישית בסוגים שונים של טכניקות. בין טכניקות ההתאמה ניתן להזכיר את ההתאמה הממוחשבת, יצירת דגם של הרגל באמצעות ספוג או יצירת דגם של הרגל תוך שימוש בגבס.

מלבד ההבדלים בין שיטות המדידה יש גם הבדלים בין חומרי הגלם השונים המשמשים בתהליך הייצור. בין היתר מקובל מאוד השימוש בחומרים כגון: סיליקון לבלימת זעזועים, חומרים פלסטיים או אלומיניום המשולבים בשכבת בידוד, שכבות של גומי או חומרים גמישים אחרים. בנוסף קיימים גם מדרסים נוספים מחומרים שונים דמויי ספוג וגמישים.

על מדרסים ומחירים

המחירים השונים של המדרסים נפרסים על פני טווח גדול מאוד. באופן טבעי, ישנם מוצרי סטנדרטיים (מוצרי מדף) שהם שיפור של רפידות רגילות והם יהיו זולים יחסית. לעומת זאת, המוצרים שמיוצרים בהתאמה אישית נחשבים לטובים יותר ולפיכך גם יקרים יותר.

חשוב לדעת שקופות החולים, ברובן הגדול, מציעות מדרסים מסובסדים באמצעות הביטוחים המשלימים. לרוב, יהיו אלה דגמים פשוטים יחסית, אך כאלה שאמורים להיות יעילים למדי. נוסיף ונאמר שהבדלי מחיר נובעים גם מהמוניטין של מכון המדרסים ולא פעם גם ממותגים שונים.

לפני שרוכשים את המדרס הנבחר חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים. על מנת לסבר את האוזן נספר שישנם מדרסי סיליקון פשוטים, במחירים של כ-200 – 300 שקלים, מדרסי נחושת ומתכת במחירים של 300 – 400 שקלים והדגמים היקרים ביותר, ביו מכאניים, יכולים לעלות בין 1000 ל-2000 שקלים ויותר.

ראו השוואת מחירי מוצרים:

השוואת מחירי עזרי שמיעה

השוואת מחירי מכונות קפה

השוואת מחירי ברי מים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו