השוואת מחירי ביטוח

השוואת מחירי ביטוח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ישנם אתרים רבים להשוואת מחירי ביטוח רכב. במאמר זה נביא סקירה קצרה של האתרים הבולטים בישראל שבהם ניתן להשיג השוואה יעילה ומהירה של מחירי ביטוח שונים, ובעיקר מחירי ביטוח רכב.

אתרים ששולחים הצעות מחיר

הסוג הראשון של אתרים להשוואת מחירי ביטוח הינם אתרים שבהם הגולש ממלא טופס הכולל את פרטי סוג הביטוח ואת פרטיו השונים של רכבו. לאחר שליחת פרטים אלו, האתרים שולחים הצעות מחיר רלבנטיות.

חלק מהאתרים שולחים את ההצעות הזולות ביותר, כמו למשל האתר insurance4me. מלבד זאת, ישנם גם אתרים ששולחים חמש הצעות מחברות מובילות, כמו myprice. היתרון באתרים אלו הוא שהצרכן מקבל הצעה אמיתית בזמן אמת, שמתייחסת ספציפית לצורך שלו ולנתונים ההתחלתיים ליצירת ביטוח. מצד שני, הגולש חייב לשלוח את פרטיו האישיים לאתרים הללו לשם קבלת הצעות מחיר, כך שייתכן והוא חושף את עצמו לפרסומות ולשלל דואר זבל.

לאתר insurance4me.co.il – הקש כאן

לאתר myprice.co.il – הקש כאן

אתר זאפ

באתר זאפ ישנן קטגוריות שונות ליצירת השוואת מחירים בין חברות שונות ומוצרים שונים. האתר מתמחה בהשוואת מחירי ביטוח רכב, ואכן, הוא נותן מגוון גדול של אפשרויות השוואת מחירים, ומאפשר לזהות בצורה קלה וברורה היכן ניתן להשיג את המחיר הטוב ביותר. כמו כן, באמצעותו ניתן לגלות אלו תוספות והטבות ניתנות עבור מחירים גבוהים יותר.

חשוב לציין שזה נכון שמשרד התחבורה משווה מחירי ביטוח רכב, אולם הוא עושה זאת רק במחירי ביטוח החובה. באתר זאפ לעומת זאת, ניתן להשוות ביטוח חובה, ביטוח צד ג', וביטוח מקיף. כאשר בוחרים למשל, בקטגוריה של ביטוח מקיף, יש למלא פרטים כגון סוג הביטוח, מועד תחילת הביטוח, וכן פרטים שונים על הרכב, כמו סוג, יצרן, דגם ונפח מנוע.

כיום, אתר זאפ מעניק גם שירות של שליחת מסרון מטלפון סלולארי, אשר מאפשר להשוות מחירים דרך הסלולאר. האתר מעמיד גם מוקד השוואת מחירים, שעמו ניתן לשוחח דרך האתר בחינם.

לאתר הקש כאן

אתר משרד האוצר

מאז הרפורמה בענף הביטוח, פרסם משרד האוצר אתר להשוואת מחירים, וזאת כדי לאפשר לבעלי רכב לבחור חברת ביטוח זולה ומשתלמת. היתרונות הם שיש באתר משרד האוצר תעריפים מעודכנים בדרך כלל, ומגוון אפשרויות השוואה. עם זאת, לאתר זה יש גם חסרונות. ראשית, הוא משווה מחירים עבור ביטוח חובה בעוד שאתר זאפ נותן השוואות גם עבור ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. בנוסף לכך, לפעמים מציעות חברות הביטוח הצעות מחיר הגבוהות מהתעריפים שבאתר. במקרים אלו, יש לדווח ליחידת הפיקוח על הביטוח שהרי הדבר אסור בחוק.

לאתר הקש כאן

בעייתיות השוואת מחירי ביטוח

לעיתים השוואת המחירים עלולה להטעות, ולא לשקף באמת את השירות שיקבלו הקונים עבור כספם. בנוסף לכך, רבים חושבים שחברת ביטוח לא צריכה להיבחר אך ורק לפי המחיר, שכן כל חברת ביטוח היא בעלת מדיניות אחרת בנוגע לניהול התביעות שלה. אם כך, יש להכיר את מדיניות החברה, היות שזה מה שישפיע במידה שהצרכן יבחר לתבוע את חברת הביטוח.

בנוסף לכך, יש חברות ביטוח שמאפשרות פרישת תשלומים נוחה יותר, כך שגם אם התעריף שלהן גבוה יותר, בסופו של דבר נוח יותר לבחור בהן ולשלם את מחיר הביטוח בתשלומים, מאשר לשלם סכום גדול בבת אחת.

ניתן לומר שאתר משרד האוצר להשוואת מחירי ביטוח חובה הוא טוב ויעיל, אך מוגבל לביטוח חובה בלבד. לעומתו, אתר זאפ נותן מענה מדויק למי שמחפש השוואת מחירים עדכנית ומדויקת לכל סוגי ביטוחי הרכב.

ראו גם:

ביטוח חיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו