השוואת מחירי תקשורת

השוואת מחירי תקשורת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כולנו משתמשים בשירותי תקשורת למיניהם. רמת הטכנולוגיה הקיימת כיום גורמת לכך שלמעשה רבים מאיתנו מחוברים כל היום באמצעי תקשורת שונים. ישנם מאות ערוצי טלוויזיה ושעות הצפייה היומיות לרוב האוכלוסייה הן גבוהות. השימוש באינטרנט רק עולה והוא גבוה מאוד, וכמובן הסלולר, תחום שבו הישראלים מחוברים אליו תמידית.

תחומי התקשורת

שוק התקשורת בכללותו נמצא בשיח הציבורי רבות, בעיקר מבחינה זו שבכמה תחומים בו, פועלות מספר קטן של חברות ענק שמנהלות את השוק בצורה ריכוזית מדי.

בכל מקרה, קיימות כמה ספקיות שירות בכל תחום תקשורת בישראל. ביצוע של השוואת מחירי תקשורת היא חשובה מאוד ועשויה לחסוך סכומים לא מבוטלים. התחום שיש בו הכי הרבה ספקי שירות ואפשרויות לצרכן הישראלי הוא האינטרנט – בעיקר בתחום של הספק, ולא בספק התשתית, שבו פועלים רק בזק והוט.

בתחום הסלולר יש כיום 4 שחקנים, כאשר 3 מהם הם הראשיים והתחרות ביניהם לא גבוהה בגזרת המחיר. לצד זאת, משרד התקשורת מבצע צעדים רבים להגברת התחרות, דהיינו להחדרת שחקנים חדשים לשוק שתוזיל את המחירים לצרכנים.

לגבי טלוויזיה, לצרכן הישראלי יש שלוש אפשרויות כלליות. בפועל, התחרות העיקרית על מתן שירותי טלוויזיה היא בין שני שחקנים. אפשרויות הטלוויזיה הן כבלים, לווין, או קליטה מצומצמת של חבילת ערוצים בחינם.

נסקור בקצרה את האתרים המרכזיים והשימושיים ביותר לביצוע השוואת מחירי תקשורת.

 

"כמהזה?" השוואת מחירים

 

 

אתר "כמהזה?" הוא החלוץ בתחום של השוואת מחירי תקשורת בישראל. האתר פעיל כבר כמה שנים, ועם הזמן התפתח מאוד. הוא מציע שירות מקיף של השוואת מחירים וטיפים בתחום התקשורת. האתר מופעל על ידי חברה פרטית ובלתי תלויה, ובכך מספק השוואת מחירי תקשורת אובייקטיבית. כמובן שיש באתר פרסומות וחברות שמממנות קידום באתר, אך מבחינת השוואת מחירים, הנתונים הם כלליים ובלתי תלויים.

שירות השוואת מחירי תקשורת של אתר "כמהזה?" מאפשר השוואה של הנתונים הבאים:

 

  • סלולר – השוואת מסלולים שונים בין החברות, השוואת רכישת מכשירים, השוואת מחירי מודמים סלולאריים, והשוואת שירותים שונים של חברות הסלולר.

 

  • טלוויזיה – השוואת חבילות שירות של טלוויזיה בלבד, חבילות טלוויזיה ואינטרנט, טלוויזיה וטלפון או חבילות טריפל של טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.

 

 

  • טלפון קווי – השוואת מסלולים של שירות טלפון קווי בישראל.

 

 

 

  • שיחות לחו"ל – השוואה של מסלולי חיוג שונים, השוואה לפי מדינה או השוואה של מחירי חיוג מחו"ל.

 

 

 

  • עיתונאות – השוואת מנויים ומסלולי של עיתונים ומגזינים בישראל.

לאתר הקש כאן

 

אתר "תשווה לי" להשוואת מחרי תקשורת

אתר השוואת מחירים נוסף שמתמחה רק בתחום של השוואת מחירי תקשורת. תחומי ההתמקדות של אתר זה הם בהשוואת מחירים של אינטרנט, טלפון קווי, טלוויזיה, סלולרי, שיחות לחו"ל ומנויים לעיתונים. האתר מאפשר להשוות בין חבילות שירות שונות, בין מחירי תקשורת, ובין מבצעים של חברות התקשורת השונות.

בנוסף, אתר "תשווה לי" מציע חומר קריאה מגוון לגבי עולם התקשורת בישראל, טיפים ומידע של גולשים, וכן שירות שמאפשר לבקש מנציג של חברת תקשורת ספציפית לחזור לגולש עם מידע נוסף.

החיפוש באתר מצריך לבחור תחום ספציפי מבין תחומי ההשוואה הקיימים. יש לבחור את כל, או חלק, מהחברות שביניהן תיערך השוואת מחירי תקשורת, ונתונים ספציפיים כגון מהירות גלישה באינטרנט, מהות חבילת הטלוויזיה, כמות חבילות התוכן, סוג כללי של מסלולי סלולר, ועוד אפשרויות בהתאם לאפשרויות ולתחומי השונים.

לאתר הקש כאן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו