השוואת מחירים – משקפי מולטי פוקל

השוואת מחירים – משקפי מולטי פוקל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

משקפי מולטי פוקל הם בעלי עדשה מיוחדת שמיועדת עבור מספר מוקדי ראייה ומעניקה פתרון מושלם לטווחי הראייה השונים בבת אחת, ובדרך זו אנשים שזקוקים למשקפיים לא צריכים כמה זוגות של משקפיים למרחקי ראייה שונים.

משקפי מולטי פוקל מתאימים לראייה למרחוק, לישיבה מול מסכי מחשב, לקריאת ספרים ולקריאת אותיות קטנות. המעברים שעושות העיניים במהלך היומיום הם מהירים מאוד ממוקד אחד למוקד אחר.

משקפיים מסוג מולטי פוקל הם בעלי עדשות שמדמות ראייה טבעית ממש של אדם שכלל אינו זקוק למשקפיים, ובכך בעצם הן מתקנות את ראייתו.

עדשת המולטי פוקל מונעת מהעיניים להתאמץ, הן לא מתעייפות ואין כאבי ראש אשר עלולים להיגרם אם נעשה שימוש בכמה זוגות נפרדים של משקפיים אותם האדם מרכיב ומסיר מספר פעמים ביום.

עדשת מולטי פוקל כוללת בחלקה העליון אזור לראייה למרחוק, בחלקה האמצעי אזור לראיית ביניים (טלוויזיה, מחשב), ובחלקה התחתון אזור שמיועד לקריאה. להרחבה בנושא סוגי עדשות מולטי פוקל לחצו כאן

קביעת מחירים

כאשר אנו מתעניינים בקנייה של משקפי מולטי פוקל עלינו לערוך סקר שוק ולהשוות מחירים בין רשתות האופטיקה השונות, תוך בדיקה דקדקנית לגבי החברה שמייצרת את המשקפיים ומהי הטכנולוגיה בה היא משתמשת. המחירים נקבעים לפי שלושה סוגי רמות של עדשות:

  • רמה ראשונה- שדה הראייה של עדשות אלו הוא צר יחסית והמעברים שבין תעלות המעבר אינם נוחים. מחירי העדשות הם בסביבות 1,000 שקלים. כושר ההסתגלות לעדשות אלו הוא איטי.
  • רמה שנייה- העדשות בעלות ליטוש קדמי והמעברים שבין התעלות מדויקים יותר. כושר ההסתגלות לעדשות מהיר יותר מאשר לעדשות ברמה הראשונה, והוא יכול להיות גם מידי. המחירים נעים בין 2,000 ל-5,000 שקלים.
  • רמה שלישית- העדשות מיוצרות בליטוש אחורי והטכנולוגיה שמאחוריהן מתקדמת מאוד. כושר ההסתגלות אליהן הוא מהיר. המחירים נקבעים בהתאם לעובדה שהעדשות כוללות ציפוי אנטי רפלקס למשקפיים עם מסגרת או בהתאם לעובדה שהעדשות כוללות את הציפוי רק שכאן אין מסגרת.

דרכי פעולה לפני קנייה

בדרך כלל לפני שקונים מוצרים בסכומי כסף גבוהים, וביניהם גם משקפי מולטי פוקל, עורכים סקר שוק לצורך השוואת המחירים. ישנם מספר דברים שחשוב לעשותם קודם להשוואת המחירים:

  • בדיקת ראייה אצל אופטומטריסט מורשה בכדי לעשות בדיקה מקיפה בטרם הקנייה. ישנם אופטומטריסטים שמקזזים את עלות הבדיקה ממחיר המשקפיים בתנאי שרוכשים אותם אצלם בחנות. חשוב לברר זאת עם האופטומטריסטים לפני הבדיקה, שכן זהו קריטריון חשוב למחשבה כלכלית, בטרם קונים משקפיים יקרים.
  • בבדיקה אצל האופטומטריסט חשוב לדווח על אופי החיים היומיומיים מבחינת הרגלי קריאה, הרגליה צפייה בטלוויזיה, הרגלי ישיבה מול מסך המחשב, מספר שעות נהיגה במהלך היום ומספר השעות שמוקדשות לראייה מרחוק. על כל הדברים האלו חשוב לדווח מכיוון שרק כך יוכלו אופטומטריסטים להתאים את עדשות המולטי פוקל המתאימות ביותר.

סקר שוק נכון

לפני קניית משקפי מולטי פוקל רצוי לערוך סקר שוק בין רשתות האופטיקה, להשוות ביניהן מחירים לפי קריטריונים שונים, לבדוק אילו טכנולוגיות עומדות מאחורי המשקפיים ועדשות המולטי פוקל ולבדוק אילו חנויות מציעות אותם ומהם המחירים הנדרשים.

מספר החנויות הפיזיות והחנויות הוירטואליות בהן נמכרים משקפי מולטי פוקל רק עולה ועולה, והתחרות בין המחירים היא משמעותית. חשוב לבדוק האם המחירים באים על חשבון איכות העדשות והטכנולוגיות שמאחוריהן וחשוב שהקונים יגדירו לעצמם מראש את הצרכים האישיים שלהם.

לאחר רכישת משקפי מולטי פוקל מומלץ לדרוש אחריות על ההסתגלות למשקפיים. הכול צריך להיות כתוב ומתועד: סוג העדשה, נתונים טכניים, שם היצרן ותנאים להחזרים כספיים במקרים של אי הסתגלות.

ראו גם:

השוואת מחירי הסרת משקפיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו