השוואת מחירי אופניים חשמליים

השוואת מחירי אופניים חשמליים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בשנים האחרונות הפכו האופניים החשמליים לכלי תחבורה לגיטימי. מכיוון שלא צריך רישיון נהיגה הרי שמדובר בסוג של רכב מנועי שמתאים גם לצעירים אך יש לזכור שמתחת לגיל ארבע עשרה אסור לרכב על אופניים כאלה מבחינה חוקית.

עם העלייה בפופולריות שלהם החלו בתי עסק רבים למכור אופניים חשמליים ובהם חנויות מתמחות, רשתות שונות, בתי עסק לממכר אופניים רגילים וכן הלאה. לאור זאת ולאור מבחר הדגמים והאפשרויות חשוב יותר מתמיד לבצע השוואת מחירים נכונה לפני הרכישה. בשורות הבאות נראה כל מה שצריך לדעת אודות השוואת מחירי אופניים חשמליים תוך הסתייעות באתרי אינטרנט מתמחים ובסיוע עוד כמה כללים חשובים.

אתרי השוואת מחירים

אתרים שבהם ניתן לבצע השוואת מחירים בתחום האופניים החשמליים ניתן למצוא משני סוגים עיקריים. הסוג הראשון הוא אתרים כלליים שיש בהם מוצרים מגוונים ובין השאר גם קטגוריה של אופניים חשמליים. הסוג השני כולל אתרים שמרכזים את נושא האופניים החשמליים בלבד. בין אתרי השוואת המחירים שיכולים להתאים ניתן למצוא את:

  • אתר זאפ – האתר הוותיק הוא אחד מהאתרים המובילים בארץ בהשוואת מחירים וגם בתחום האופניים החשמליים הוא בהחלט לא מאכזב. מנהלי האתר מחלקים את תחום זה לקטגוריות שונות וכך ניתן למצוא מיון של דגמים לפי טווחי מחירים שונים, על פי משקל האופניים, על פי קוטר הגלגלים (באינצ'ים), על פי שמות מותגים מובילים, החומר ממנו עשויה השלדה וכן הלאה. בזמן ביצוע הסקירה ניתן למצוא באתר מבחר מרשים של מעל למאה ושמונים זוגות אופניים מהסוג החשמלי. על פי האתר, האופניים הזולות ביותר עולות כ-2400 שקלים ואילו היקרות ביותר מחירן נאמד בכ-6700 שקלים.
  • אתר וויסביי – אתר ידוע נוסף שניתן למצוא בו מגוון גדול של מוצרים ואשר גם בו, בדומה לאתר זאפ ניתן למצוא גם מידע מקצועי ומאמרים מקיפים למדי בלשון פשוטה וברורה. נכון למועד ביצוע הסקירה כולל האתר הרבה פחות מגוון של אופניים ויש בו פחות משלושים זוגות. החלוקה הבסיסית לקטגוריות דומה למדי לאלו של אתר זאפ עם מעט הבדלים פה ושם. על פי האתר, אופניים זולות עם מנוע חשמלי ניתן לרכוש בכ-2350 שקלים ואילו הזוגות היקרים יותר מגיעים למחיר של 6,600 שקלים.
  • אתר אלקטריק בייק – אתר גדול ומקיף בנושא האופניים החשמליים. האתר מאפשר להתרשם ממגוון גדול של דגמים ומחירים ויש לשים לב שזהו אתר המוכר אופניים ולא בהכרח משווה בין מחירים שניתן למצוא אצל משווקים שונים. האתר מצהיר על עצמו שהוא מקפיד על הצגת דגמים מורשים בלבד בעלי אפיונים התואמים את דרישות החוק. באתר ניתן למצוא גם מוצרים משלימים רבים וכן ערכה להוספת מנוע לאופניים רגילים.
  • אתר דרים בייק – את דומה למדי מבחינה רעיונית גם אם לא מבחינת העיצוב לאתר הקודם שהצגנו. עיצוב האתר פחות מתחכם ויוצר רושם ברור יותר ולא פחות מקצועי. באתר קטלוג מפורט ומידע רב.

משווים נכון, חוסכים יותר

השוואה בין דגמים שונים של אופניים חשמליים מצריכה תשומת לב לא רק למחיר הסופי אלא גם לכמה פרמטרים חשובים. בין היתר כדאי לקחת בחשבון את:

  • משקל האופניים – יש דגמים מאלומיניום או מתכות קלות אחרות לעומת דגמים כבדים ומסורבלים יותר.
  • סוג הבטרייה – בטריות איכותיות מעניקות טווח נסיעה משופר והן עולות יותר ולמעשה הן מהוות מרכיב משמעותי במחיר.
  • אפשרות קיפול – קיים היצע רחב של דגמים מתקפלים שניתן לשאת בקלות במעלית, בתוך תחבורה ציבורית וכדומה.

לפני רכישה חשוב לשים לב להתאמה לדרישות החוק, וכן לתאמה בין גיל הרוכב וגודלו לגודל האופניים.

ראו גם:

השוואת מחירי השכרת רכב

השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו