השוואת מחירי רכב מטעם יבואניות רכב

השוואת מחירי רכב מטעם יבואניות רכב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רכישה של רכב חדש היא תמיד מרגשת. זוהי אחת הרכישות המשמעותיות ביותר שאדם מבצע בחייו, כזו שמגיעה לסכום של חמש או שש ספרות. בתנאים האלו ברור מדוע השאיפה היחידה של רוכשי הרכב תהיה למצוא את העסקה האידיאלית עבורם. רכישה דרך יבואניות הרכב הרשמיות היא פתרון נפוץ ועמוס יתרונות, אותם ניתן למקסם אם יודעים מה לעשות ואיך להתנהל בשדה המשחק.

ממי ניתן לרכוש רכב?

השאלה הראשונה שצריך לשאול היא מהם האופנים בהם ניתן להצטייד ברכב חדיש כיום בישראל. האופציה הראשונה, נפוצה במיוחד, היא לרכוש אותו דרך היבואנים הרשמיים. יבואנים אלה מחזיקים בהיתר – לעיתים בלעדי – לשווק בישראל כלי רכב מדגם מסוים. הפנייה ליבואניות הרכב נחשבת למניה בטוחה מבחינת טיב הרכב, כאשר בחלק מהמקרים היבואניות אף מציעות מרכזי שירות לרכב.

אופציה אחרת, שנפתחה לפני כמה שנים, היא יבוא מקביל של כלי רכב. בצד החיובי, ייבוא שכזה יכלול את עלויות הרכב בהשוואה ליבוא הרשמי שלו. מן העבר השני של המשוואה, יכול להיות מצב בו טיב השירותים שיינתנו בדרך זו יהיה לוקה בחסר ביחס לאלטרנטיבה. חשוב במקרה הזה לשים לב מיהו הגורם שעומד מאחורי הייבוא המקביל, לראות מהו הניסיון שלו בתחום ובעיקר באיזה מוניטין הוא מחזיק.

למרות שמחיר הרכב הוא המשתנה העיקרי אליו רוב האנשים מתייחסים בעת ביצוע רכישת הרכב, אנחנו ממליצים לשים לב גם לפרמטרים אחרים מלבד המחיר שמשלמים. רכב אמור להיות רכישה לשנים ארוכות, ולכן רבים יטענו שאין תחליף לשקט נפשי. אתם יכולים לקבל אותו דרך רכישת הרכב ממקום אמין, כמו גם ידיעה שיש כתובת שניתן לפנות אליה במידת הצורך.

כן מומלץ עם זאת לבצע השוואת מחירים בין כמה גורמים הפועלים בשדה המשחק, בדיקה שאפשר לעשות בכמה טלפונים או אפילו דרך האינטרנט. יש כיום כלים שונים העומדים לרשות הרוכשים, דוגמת מחירוני רכב מומלצים או מערכות להשוואת מחירי רכבים דרך סוכנויות רכב שונות.

שאלת המימון

ברכישה בסדר גודל משמעותי כמו רכב חדיש, אתם צריכים לשאול את עצמכם לא רק "כמה" עולה העסקה, אלא גם "איך" ניתן להשלים אותה. הסכומים גבוהים, ולא לכל רוכש יש את ההון הראשוני הדרוש להשלמת הקנייה. החדשות הטובות הן שיבואניות הרכב – בעיקר הרשמיות – מציעות מספר דרכי תשלום, שעשויים להפוך את חייהם של הרוכשים לפשוטים פי כמה.

האופציה הראשונה היא לקבל הלוואה מהיבואניות, הלוואה אשר בהתאם לסכומי הכסף הגבוהים עשויה להיות בעלת פריסה רבת שנים. עסקאות הליסינג נפוצות מאוד בשדה המשחק. הן מאופיינות בתשלום של מקדמה ראשונית, פריסה תשלומים חודשית למשך תקופה של שנים ספורות ולאחר מכן כמה אפשרויות: חידוש העסקה עם הרכב אחר, השלמת הרכישה של הרכב (התשלומים ששולמו מקוזזים מהערך הנוכחי שלו) או יציאה ממנה. ניתן למצוא ליסינג תפעולי, בו השירות של היבואנית רחב וכולל גם ביטוחים, טיפולי תחזוקה שוטפים, תיקונים במידת הצורך וכן הלאה.

עסקה אחרת שעשויה לשנות את חוקי המשחק מבחינה כלכלית היא טרייד אין. היא מתאימה כמו כפפה ליד לאנשים שברשותם רכב קיים, בו לא יהיה להם צורך לאחר ההצטיידות ברכב "מהניילונים". הרכב הישן מועבר במקרה הזה ליבואנית, שמקזזת את ערכו הנוכחי מסכום הרכישה של הרכב החדש.

המסקנה מכל אלה היא ברורה: עליכם לשאול את היבואנית מהם דרכי התשלום השונים עבור הרכב, תוך שאיפה למצוא את העסקה המתאימה ביותר להון העצמי שלכם, להוצאות השוטפות האחרות וכן הלאה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו