השוואת מחירי בוטוקס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הטיפול בקמטים באמצעות הזרקות בוטוקס נחשב לטיפול שכיח מאד בקרב נשים וגברים כאחד. הבוטוקס הינו רעלן אשר מאפשר את שיתוק השרירים וכך מונע את כיווצם.

טיפול זה נועד לאותם אנשים אשר סובלים מקמטים בודדים אשר עדיין אינם עמוקים לגמרי. הזרקות הבוטוקס נעשים בשליש העליון של הפנים, בדרך כלל באזור המצח, הגבות, בין העיניים ובצידי הפה.

טרם הטיפול, הרופא המטפל חייב לשלול גורמים שונים אשר יאסרו על השימוש בבוטוקס, כמו למשל מחלת עצבים או שרירים כרונית, כמו גם תקופות של הריון או הנקה.

טרם ההחלטה על טיפול בוטוקס במרפאה זו או אחרת, יש להתרשם הרופא המבצע, ממידת ניסיונו ומיומנותו.

למרות שטיפול זה נחשב להליך בטוח וקל, ללא תופעות לוואי משמעותיות, מלבד אודם או נפיחות קלה באזור ההזרקה- יש להקפיד על מרפאה מקצועית ומוכרת.

מעבר לכך, ההמלצה היא לאסוף חוות דעת חיוביות על הרופא המטפל מחברים ומטופלים קודמים. סביר להניח כי שביעות רצון רחבה, תעיד על רופא מיומן אשר יספק את התוצאה המצופה.

מחיר הטיפול בבוטוקס

לאחר בחירת המרפאה האמינה ביותר, יש לוודא כי החומר בו משתמש הרופא הינו החומר המאושר על ידי משרד הבריאות לשימוש זה. מחיר נמוך מדי המוצע על ידי המרפאות עבור הזרקות בוטוקס, עלול להתברר לבסוף כהטעיה וכניסיון למכירת מוצרים אחרים מאלה הדרושים.

כמו כן, יש להיזהר מקבלת מחיר נמוך מדי, אשר עלול להתבסס על מטפל שאינו רופא. בארץ, היחידי אשר מורשה לבצע סוג זה של הזרקות הינו רופא מומחה, אשר מכיר ומודע למינון המדויק אותו יש להזריק ולמגוון הקונטרה אינדיקציות אשר קיימות לטיפול. לפני שאתם מחליטים על טיפול מומלץ לבדוק – טיפולי בוטוקס באתר best

בנוסף, כדאי לקחת בחשבון כי הזרקות בוטוקס הינן יעילות לתקופה זמנית, של עד כחצי שנה. לכן בדרך כלל יש לחזור על הטיפול, באם מעוניינים לשמר את התוצאה.

בשקלול המחיר, יש לחשב את הצורך בשני טיפולים בשנה. מרפאות רבות, יסכימו לתת הנחה או הטבה כלשהי ללקוחות חוזרים.

יש לוודא עם איש מקצוע במרפאה על הטיפול המועדף הספציפי. יהיו אנשים אשר בעקבות ייעוץ זה, יגלו כי הינם זקוקים לטיפולי מילוי או מתיחה אחרים.

מכיוון שקיימים בשוק מגוון טיפולים אשר מטרתם היא לטפל בקמטים אלה ואחרים, ולכן יש לחשוב על מידת התאמת הטיפול למטופל הספציפי.

מרכיבי המחיר

מחיר הטיפולים בדרך כלל נע בין 850 ל 1100 שקלים, להזרקה. יש לקחת בחשבון כי המחיר הסופי הוא תלוי מספר ההזרקות ומראה הפנים באופן כללי.

ישנם אזורים בפנים כמו למשל בצידי הפנים, אשר המחיר עבור הזרקה יהיה גבוה יותר. מעבר לכך, מחיר הטיפול הוא תלוי מקום גיאוגרפי בו נמצאת המרפאה.

בדרך כלל המחירים במרכז הארץ יהיו גבוהים יותר מאלה אשר אפשר להשיג בפריפריה. במידה והפער הינו משמעותי, כדאי לשקול נסיעה אל מקום טיפול מרוחק יותר.

עקב הדרישה ההולכת וגוברת לסוג טיפולים זה, מרפאות רבות יוצאות במגוון הנחות ומבצעים למעוניינים בטיפול בבוטוקס.

בסקר המקדים בין המרפאות הרבות, יש לברר על הנחות, הקלה בתשלומים או מבצעים שונים אשר עשויים להוריד את עלות הטיפול.

מירב המבצעים שנעשים מוצעים בעונות הקיץ הבוערות, כך שניתן לפעמים להוריד את המחיר רק באמצעות המתנה לזמן נוח יותר.

לקבלת הצעה לטיפול בוטוקס לחצו כאן

ההמלצה היא לבחור במרפאה בעלת מחירים ממוצעים, אשר מבטיחה את הטיפול האמין ביותר. על מנת להבטיח את המחיר הטוב ביותר, יש לערוך סקר שוק ולערוך פגישות היכרות בין מספר רופאים. בפגישות אלה, יש לבדוק את סוג התקשורת עם הרופא ואת מידת רצינותו.

הבהרה: בוטוקס ו- BOTOX הינם סימני מסחר רשומים של חברת אלרגן. סימני מסחר אלו הינם הביטוי המסחרי של החומר בוטוליניום טוקסין. בעלי האתר אינם קשורים לאלרגן או לבוטוקס

ראו גם:

מחירון אסתטיקה

נופש ותיירות

מוצרים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו