השוואת מחירי בר מים

השוואת מחירי בר מים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

במאמר זה נסקור השוואת מחירי בר מים של החברות המובילות בתחום זה בישראל. שתי חברות מתוכן מציעות בר מים הפועל בטכנולוגיות סינון וטיהור, ושתיים אחרות מציעות בר מים מינרליים אשר מגיעים בכדים גדולים שיש להחליף עם התרוקנותם.

קיימים יצרנים נוספים של מתקני בר מים מסננים, יצרנים מחו"ל, ומותגים פחות מוכרים בשוק הישראלי. בנוסף, ישנם מוצרים המציעים פתרונות אחרים כמו מערכות סינון המותקנות מתחת לכיור, פילטרים שונים שמתקינים על צנרת הבית וכן הלאה. עם זאת, מתקני בר המים, במיוחד אלו של ארבע היצרניות המרכזיות הם ללא ספק הפיתרון הנפוץ ביותר בשוק המקומי.

מבחינת השוואת מחירים, נתמקד במסלולי השירות המלאים והארוכים ביותר שמציעות החברות, מסלולים שהם לרוב לתקופה של שלוש שנים וכוללים מרכיבים היקפיים לצד הבר עצמו – שירות תיקונים, מסננים, החלפת כדי מים, ביטוח מקיף וכדומה.למידע נוסף – אתר בר מים

בר המים של תמי 4

עד לאחרונה, בר המים של תמי 4, חלק מקבוצת שטראוס, היה אחד השחקנים החזקים בשוק המים המסוננים בישראל. המסלול התלת שנתי של תמי 4 נקרא גם מסלול הכל כלול, ובמסגרתו העלות הראשונית של בר המים עצמו נחלקת ל-36 תשלומים שמסתכמים ב-2,380 ש"ח. בנוסף, המסלול מציע 20% הנחה לכל החיים על מסננים ונורות UV מטהרות חלופיות.

התשלום כולל הובלה והתקנה מקצועית של המכשיר, ומשלוח חלפים אוטומטי פעם בחצי שנה; שישה מסננים ושלוש נורות UV לאורך שלוש שנות המסלול (בתשלום). המסלול כולל אחריות לשנה אחת על המכשיר ושירות תחזוקה מלא במשך שלוש שנים, בהתאם לתקנון.

החלפת המסנן פעם בחצי שנה עולה 234 ש"ח או עם 20% לרכישה בתשלום אחד. החלפת נורת UV פעם בשנה עולה 220 ש"ח או עם 20% לתשלום אחד – המשלוח אוטומטי במסגרת השירות אך החלקים עצמם אינם כלולים בתשלום החודשי הרגיל.

בסופו של דבר, התשלום החודשי במסלול זה של תמי 4 הוא 119 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים (למכשירים חדשים מסכום זה מופחת תשלום אחד על מסנן ועל נורת UV שכבר כלולים במכשיר) – סה"כ 4,148 ש"ח לשלוש שנים. הרחבת האחריות לשנתיים הנותרות במסלול היא 79 ש"ח לשנה, כלומר 158 ש"ח לשנתיים.

בר המים של אלקטרה

אלקטרה נכנסה לשוק מתקני בר המים בשנת 2011 והיא מציעה מוצר אשר כולל שלב טיהור אחד מעבר לתמי 4.

המסלול לשלוש שנים של אלקטרה בר כולל עלות ראשונית על המכשיר בסכום של 2,381 ש"ח – כולל הובלה, התקנה וביטוח אחריות (ברכישה לשנה אחת האחריות לשנה והגדלתה בכל שנה עד שלוש שנים עלותה 79 ש"ח לשנה). מעבר לזה, עלות כל מסנן היא 179 ש"ח ויש להחליף חמישה מסננים (אחד כלול במכשיר) לאורך 3 שנים – 895 ש"ח. עלות נורת UV היא 202 ש"ח ויש להחליף אותה בכל שנה – 404 ש"ח. סה"כ מסלול שלוש שנתי של אלקטרה בר יעלה בין 3,838 ל-4,030 ש"ח במסלול אחריות מורחבת.

בר המים של מי עדן

בר מים מינרליים הכולל כדי מים ללא מסננים ונורות טיהור (אין בהם צורך במתקן כזה). למתקן של מי עדן יש עלות ראשונית של 459 ש"ח, אם רוכשים אותו, ועוד 50 ש"ח פיקדון על בקבוקים ריקים. לחלופין, יש מסלול חודשי שבו משלמים על מספר כדים קבוע שנשלחים לבית הלקוח – 25 ש"ח כפול מספר הכדים. ניתן לרכוש גם תוספת ביטוח לשנה ב-99 ש"ח. בסופו של דבר, עלות כוללת לאורך שלוש שנים ל-3 כדי מים בחודש היא כ-3,400 ש"ח.

בר המים של נביעות

לבר המים המינרליים של נביעות אין עלות ראשונית, שהרי כל המתקנים מושאלים. ישנה התחייבות לשנה שכוללת ביטוח כל עוד המכשיר ברשות הלקוח, ודמי יציאה מוקדמת בעלות 120 ש"ח. ההובלה והתקנת המכשיר כלולות במחיר עבור הכדים. מסלול עם 3 כדים לחודש יעלה 112 ש"ל לחודש, ובחישוב תלת-שנתי, 4,030 ש"ח.

ראו גם:

השוואת מחירי מכונות קפה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו