השוואת מחירי טיסות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

במיוחד בעונת הקיץ אך גם בעונות השנה האחרות נדמה שהישראלים אוהבים לטוס, והרבה.

בזכות רשת האינטרנט הפכו גם מחירי הטיסות למוצר בר השוואה שקל לבחון בו חברות שונות, טיסות שונות וכן דילים שונים.

כיצד ניתן לאתר בקלות מבצעים משתלמים, לסקור אתרים חשובים להשוואת מחירי טיסות ועוד? כל כך בכתבה הבאה:

אתרים להשוואת מחירי טיסות

אתרים עם מנועי חיפוש להשוואת מחירי טיסות לא חסרים. חשוב לשים לב שחלק ממנועי החיפוש המרכזיים מרכזים הצעות למחירי טיסות בשיתוף עם חברות מגוונות של תיירות ונופש ואילו מנועי חיפוש אחרים משלבים טיסות של חברות תעופה שונות אך הטיפול נעשה בהכרח על ידי חברה תיירות מסוימת. בין האתרים להשוואת מחירי טיסה ניתן למצוא את:

  • אתר טרווליסט (co.il‏) – אתר זה מעיד על עצמו שהוא אתר השוואת המחירים של הטיסות המוביל בישראל. מנוע החיפוש מאפשר בחירה של יעד (ניתן לבחור עצמאית או לבחור מתוך רשימה של יעדים מומלצים), לאחר מכן בוחרים תאריך ליציאה ותאריך לחזרה, מזינים את מספר הנוסעים והאפיונים הכלליים שלהם (אדם מבוגר, ילד, תינוק) ואז ניתן לקבל השוואה בין הצעות של סוכנים שונים. נוסיף ונציין שהאתר הינו מהוותיקים ביותר בארץ ופועל כעשור שנים. למרות שאחד מבעלי האתר הוא חברת התיירות גוליבר האתר מצהיר על תוצאות אובייקטיביות ובלתי מוטות.
  • אתר צבר – גם חברת התיירות והנופש צבר הוותיקה מציעה מנוע חיפוש יעיל להשוואה בין מחירי טיסות לכל העולם. מנוע החיפוש להשוואת המחירים בנוי בדומה לזה של אתר טרווליסט ובדיקה של אופן הפעולה מראה שאכן מתקבלות תוצאות למגוון יעדים מחברות תעופה מובילות. באתר ניתן למצוא בין היתר גם מבצעים שונים, טיסות שכר (צ'רטרים) ודילים של הרגע האחרון.
  • אתר בליק – מנוע החיפוש להלוואת מחירי טיסות של אתר בליק פועל באופן שונה למדי מאלה שהוצגו לעיל. בשלב הראשון יש לבחור בין השוואת חבילות נופש לבין השוואת טיסות מסוג צ'רטר (טיסות מוזלות). לאחר מכן בוחרים תאריך יציאה ואם רוצים גם מספר לילות מיועד. אין צורך לבחור כמות מסוימת של אנשים והאתר שולף תוצאות של יעדים שונים ומחירים על גבי מפת העולם. זוהי דרך וויזואלית מעניינת שלא בטוח שהיא מתאימה לכל הגולשים אולם היא יכולה להתאים מאוד לאיתור קל למי שטרם בחר יעד כזה או אחר.
  • אתרי השוואת מחירי טיסות נוספים – בשל קוצר היריעה נציין רק שישנם עוד אתרים להשוואת מחירי טיסות, חלקם אפילו טובים למדי ומומלצים מאוד. בין האתרים הללו נזכיר את האתר של חברת גוליבר, האתר של איסתא, האתר של דיזנהאוז, אתר השוואת המחירים הידוע זאפ שמציע גם השוואת טיסות, אתר הדקה התשעים ועוד.

טיפים לאיתור דילים וטיסות

מתוך סקירה של מספר רב של אתרים להשוואת מחירי טיסות נראה שהגולש הישראלי בהחלט מחפש כלים נוחים להשוואת המחירים. נוסף על מנועי החיפוש שכמוהם הצגנו לעיל ניתן לעשות שימוש בכמה דרכים כדי למצוא טיסות ודילים משתלמים. בין היתר ניתן לבצע:

  • הרשמה באתר לקבלת מבצעים – אתרים מובילים מזמינים את הגולש להירשם לאתר ולקבל מבצעים מיוחדים.
  • הזמנת טיסות ברגע האחרון – מי שיכול להרשות לעצמו להזמין נופש או טיול ברגע האחרון ופחות חשוב לו יעד כזה או אחר ימצא מחירים מיוחדים ולעיתים יוצאים מהכלל.
  • טיסות צ'רטר וחבילות – חבילות וטיסות מוזלות יכולות להיות דרך טובה לחיסכון כספי ניכר.

ראו גם:

השוואת מחירי נופש ותיירות

השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו