השוואת מחירי ליסינג

השוואת מחירי ליסינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בישראל של השנים האחרונות הולך וגדל הביקוש למכוניות ליסינג, יותר מאשר מכוניות ברכישה פרטית. הסיבות לכך הן מגוונות: החל מהמחירים הנוחים, כלה בחלוקת התשלומים ועד העובדה כי יש גוף אשר דואג לרכבים במידת הצורך (תיקונים, טיפולים וכדומה).

חברות הליסינג הן רבות ומתחלקות לסוגים שונים (ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני וליסינג פרטי) כאשר כל אחת מהן מציעה מחירים אחרים. לפני קבלת ההחלטה על חברת הליסינג ממנה רוצים לרכוש אוטו, מומלץ מאוד לערוך השוואת מחירי ליסינג במקומות השונים.

את כל חברות הליסניג בישראל ניתן למצוא באינדקס freeindex

ליסינג תפעולי

חברות גדולות ולקוחות עסקיים אשר מעוניינים לשפר את תנאי ההעסקה של עובדיהם, מבצעים עסקאות ליסינג עם חברת ליסינג אחת אשר מעניקה לעובדים רכבים חדשים על בסיס תפעולי למשך 36 עד 60 חודשים, כאשר לאחר מכן ניתן לרכוש את האוטו במחיר מוזל או להתחיל עסקה חדשה ולרכוש אוטו חדש.

העובדים מקבלים הטבות מס, מחירים מסובסדים לרכבים, מחירי הדלק מגולמים בסכום הכולל ויש מי שדואג לכל העניינים השוטפים של האוטו (טיפולים ותיקונים), כולל במקרים של תאונות. כל ההוצאות הכספיות עבור האוטו נעשות באמצעות קיזוז הסכום מהמשכורת החודשית.

חברות הליסינג התפעולי מציעות עסקאות דומות גם ללקוחות פרטיים. לעובדים המעוניינים לרכוש "רכב עבודה" מחברות הליסינג התפעולי מומלץ קודם לכן לבדוק את העלות שמציעות אותן חברות אל מול עלותו של רכב פרטי או דרך חברת ליסינג אחרת מחוץ לעבודה.

ליסינג מימוני

ליסינג מימוני מאפשר מימון עבור רכב חדש, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים. לקוח פרטי שמעוניין בהלוואה לשם קניית אוטו, יקבל בחברת ליסינג מימוני אפשרות לקנות אוטו חדש בתנאי מימון משתלמים במיוחד ובנוסף הזדמנות לקנות אוטו חדש בתום תקופת אותה עסקה. לאנשים פרטיים שמעוניינים בקבלת מימון עבור רכישת רכב חדש, מומלץ לערוך השוואת מחירים בחברות ליסינג מימוני אחרות ולראות מי מהן יכולה לתת אפשרויות מימון אטרקטיביות יותר.

חשוב לדעת שבליסינג מימוני, שלא כמו בליסינג תפעולי, כל ההוצאות בעבור טיפולים ואחזקה שוטפת של האוטו חלות על הלקוח עצמו, כולל תשלומי פוליסת ביטוח, אגרת רישוי וכדומה. כאשר משווים בין מחירי ליסינג מימוני לתפעולי, רצוי לקחת בחשבון את העובדה כי התשלום החודשי בליסינג מימוני מכסה את עלות הרכב בלבד ולא מעבר לכך, ואילו בליסינג תפעולי המחיר כולל גם ביטוח, שירותי אחזקה ואגרות, בנוסף לעלות הרכב.

לאנשים שעורכים השוואת מחירי ליסינג, חשוב לדעת שהעסקה בליסינג מימוני זולה יותר מליסינג תפעולי, ובכך יוכלו לבדוק את הכדאיות שבעסקה.

ליסינג פרטי

את העסקה במסגרת ליסינג פרטי ניתן למצוא בכל חברות הליסינג בארץ, אך לא רק. גם סוכנויות הרכבים מציעות מסלול של ליסינג פרטי, ולפני שמחליטים באיזה מסלול לבחור, כדאי לבחון את כל האפשרויות. שיטת הליסינג הפרטי חדשנית וייחודית שמציעה אפשרות מימון לאוטו חדש יחד עם אפשרות לטרייד אין לאחר תקופת העסקה. לשם השוואת מחירי ליסינג כדאי לדעת כי רכישת רכב בליסינג פרטי כרוכה בתשלום מקדמה של בין 20% ל-60% מערך הרכב. הגובה של התשלומים החודשיים נקבע על פי שיעור המקדמה.

חשוב לדעת שישנן חברות ליסינג שגובות גם תשלום פיקדון בנוסף למקדמה ולתשלומים החודשיים. לשם השוואת מחירי ליסינג כדאי לקחת בחשבון את העובדה שבליסינג פרטי כל ההוצאות בעבור ביטוח, דלק, מוסך, טיפולים ואחזקה שוטפת חלים על הלקוח עצמו ולא על חברת הליסינג.

ישנן חברות מסוימות שכוללות בעסקה את ההוצאות הנוספות על הרכב, פרט לעלות עצמה והן גובות בעבור העסקה המשולמת סכום נוסף.

למידע בנוסף ראו גם: השוואת השכרת רכב

השוואת מחירי השכרת רכב בארץ

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו