השוואת מחירי מכונות קפה

השוואת מחירי מכונות קפה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שוק מכונות הקפה כבש את הציבור הישראלי בצורה אדירה. ממציאות שבה רק במסעדות ובתי קפה היו מכונות קפה הגענו למציאות שבה כמעט בכל בית יש מכונה איכותית המפיקה משקאות קפה משובחים, החל מאספרסו ועד קפוצ'ינו ועוד שחקנים נכנסים לשוק בשאיפה למכור לציבור מכונות, קפסולות קפה, קפה טרי וכן הלאה.

בדיוק בגלל התחרות העזה הזו חשוב מאוד לבצע השוואת מחירי מכונות קפה בצורה נכונה ויעילה – כדי לבחור את הטוב ביותר, המתאים ביותר וכמובן למצוא מחירים אטרקטיביים.

השוואה נכונה – באיזו מכונה אתם חפצים?

מרכיב מהותי בביצוע יעיל של השוואת מחירי מכונות קפה הוא בחינת הנושא תוך התמקדות בסגנון מכונה ספציפי.

בתחום מכונות הקפה קיימים 4 סוגים של מכונות – כאלו הפועלות על בסיס קפסולות, כאלו הפועלות על בסיס פודים, מכוונת ידניות עם ידית חליטה ומכונות קפה אוטומטיות שטוחנות את הקפה ומפיקות אספרסו טרי במיוחד.

כמו כן, יש מכונות עם מקציף חלב או בלי, חצי אוטומטיות או אוטומטיות מלאות, עם דוד מים גדול במיוחד או סטנדרטי, לחצים שונים של המשאבה, מכונה ביתית או לשימוש משרדי אינטנסיבי וכן הלאה מבחינת פרמטרים שכל אחד משפיע על מהות המכונה ועל מהות הקפה שהיא מפיקה.

אין טעם כמובן לבצע השוואת מחירי מכונות קפה בין מכונת קפסולות אוטומטית למכונה ידנית מקצועית, ההפרשים במחיר יהיו גדולים מאוד (ידנית-מקצועית יקרה יותר משמעותית) אך גם הפעלת המכונה שונה לחלוטין כמו גן תפעול המכונה ותחזוקתה. לכן חשוב קודם להחליט איזו מכונה אתם רוצים ורק אז לצמצם את השוואת המחירים לפי הסוג הרלבנטי.

הסוג הנפוץ ביותר של מכונות קפה בישראל הוא ללא ספק מכונות הקפסולות, אלו מציעות תפעול פשוט מאוד, בלי התעסקות של קפה טחון ועם מינימום תחזוקה. הקפה שהן מפיקות איכותי מספיק עבור רוב האנשים, בגלל גורמים אלו התחרות בשוק מכונות הקפסולות והקפסולות עצמן היא הכי צמודה וגדולה.

בחירת מותג המכונה

יש אנשים שחשוב להם המותג של מכונת הקפה, אין ספק כי בסוגי מכונות מסוימים – בעיקר במקצועיות או היקרות יותר – יש משמעות למותג איכותי ומוכר.

לכן אם חשוב לכם מותג מסוים או בחירה בין כמה מותגים, בעת ביצוע השוואת מחירי מכונות קפה יש לצמצם את החיפוש במידת האפשר כך שיכלול רק את המותגים הללו. כך למשל יש את אלו שרוצים מכונת קפסולות רק של נספרסו, מכונה אוטומטית רק של Saeco או Gaggia וכן הלאה.

התחשבות במחירים היקפיים מעבר למכונה

מכונת קפה איכותית היא תנאי הכרחי להפקת קפה משובח וטעים, בין אם מדובר על קפסולות קפה בטעמים שונים או על מכונה ידנית מלאה – אם המכונה לא איכותית הקפה יושפע מכך.

השוואת מחירי מכונות קפה מתייחסת כמובן למרכיב המכונה עצמה, זו אכן העלות הראשונית הגדולה ביותר ולמכונה יש השפעה מהותית על איכות הקפה ועל היקף "חווית" הקפה כולה. אך בנוסף חשוב מאוד לקחת בחשבון את העלויות ההיקפיות מעבר לעלות המכונה עצמה, הכוונה היא לעלות הקפסולות או עלות קפה קלוי טרי ו/או טחון בעיקר.

קפסולות הן באופן כללי יקרות יותר לרכישה בטווח הארוך מאשר קפה טחון או קלוי טרי (בפולים), אך לא לכל אחד יש סבלנות ורצון להתעסק עם הקפה ורבי מעדיפים פשוט לשים קפסולה וללחוץ על כפתור. בכל מקרה יש לקחת זאת בחשבון.

אפשרויות השוואת מחירים באינטרנט

מבחינת השוואת מחירי מכונות קפה ברשת האינטרנט, כיום הכי נוח לבצע את התהליך בשני אתרים מרכזיים ומובילים בתחום ההשוואות:

השוואת מחירי מכונות קפה מוצלחת, ותיהנו מהקפה המשובח שלכם…

ראו גם:

טיפים להשוואת מחירים בין רשתות המזון הגדולות

השוואת מחירי בר מים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו