השוואת מחירי טלפונים ניידים

השוואת מחירי טלפונים ניידים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

במשך לא מעט שנים השתמש הצרכן והלקוח הישראלי במכשיר סלולרי שקיבל מחברות סלולר בעסקת חבילה. במילים אחרות, עבור מחיר מסוים לחבילה של דקות שיחה והודעות ומאוחר יותר עם שילוב של זמן גלישה קיבל הלקוח בחינם או במחיר מסובסד מכשיר טלפון נייד.

כיום, למרות שאפשרות כזאת עדיין קיימת הפך שוק המכשירים הסלולריים לפתוח וחלק ניכר מהצרכנים בוחר לרכוש את המכשיר המועדף באופן עצמאי.

עבור אותם אנשים שלא רוצים שהחברה הסלולרית תקבע עבורם איזה מכשיר הם יקבלו ומתי יוצע להם להשתדרג ערכנו סקירה בעלת משמעות חשובה. זה שעולה וזה שיורד

גם בענף המכשירים הסלולריים יש כמה וכמה מותגים מובילים שנחשבים למבוקשים במיוחד. אנו לא מדברים רק על סוג מכשיר כזה או אחר אלא על חברות שתפסו להן שם של איכות ואמינות. מכיוון שעניינה של סקירה זו הוא המיקוד במחיר ובהשוואת המחירים לא נדבר על איכות של מכשיר מסוים אולם חשוב להבהיר דבר מרכזי. גם יצרני סלולר שלא היו בעבר מהמובילים מציעים כיום מכשירים טובים למדי ולא פחות חשוב – במחירים משתלמים ביותר.

כדאי לשים לב שמותגי סלולר שהיו בעבר מעצמות של ממש איבדו הרבה מאוד מיוקרתם וחברת נוקיה היא הדוגמא הברורה לנושא זה. בנוסף, ישנם מותגים שנמצאים בעלייה מסחררת ודוגמא טובה לכך היא חברתHuawei הסינית שכבר נושפת בעורפם של המותגים המובילים – אייפון של אפל וסמסונג.

כיום, יותר מתמיד קשה לומר על מותג עולה שהוא באמת עדיף על מותגים פחות ידועים והרבה מאוד חברות מציעות מכשירים טובים בדילים שווים – LG, אקאי ועוד רבים וטובים.

פרמטרים להשוואה

ישנם אנשים שעבורם שאלת המחיר היא קריטית והם מסתכלים בראש ובראשונה על המחיר כאשר הם רוצים לרכוש מכשיר טלפון נייד חדש או כאשר הם רוצים להחליף מכשיר קיים או לרכוש אחד לילדים. לצד המחיר חשוב כמובן לשים לב למאפיינים השונים של המכשירים שבודקים משום שכך ניתן ליהנות מעסקה טובה בלי לגלות מאוחר יותר שהיא לא ממש מתאימה.

ברכישה של מכשיר טלפון נייד חשוב לבדוק בין היתר:

  • את הזיכרון של המכשיר – מכיוון שכיום טלפונים חכמים הם למעשה מחשבים לכל דבר שמיועדים גם לגלישה באינטרנט, לא ניתן לצפות מזיכרון מוגבל לספק חוויית משתמש טובה. יש לשים לב שזיכרון מוגדל כרוך בעלות נוספת.
  • את מאפייני המצלמה – טלפון נייד הוא במידה רבה גם מצלמה ניידת וכיום ניתן למצוא מצלמות באיכות בכלל לא רעה ואפילו לא פעם – מצוינת. חשוב לבדוק את מאפייני המצלמה הקדמית והאחורית. זה חשוב במיוחד לחובבי הצילום.
  • עובי וגודל – מגמת המזעור הגיעה לעולם הסלולר בשתי תצורות. מבחינת עובי – מכשירים איכותיים נוטים להיות יותר ויותר דקים. מבחינת גודל המסך – המכשירים הנחשבים זוכים למסכים מוגדלים. שני פרמטרים אלה משפיעים מאוד על המחיר וחשוב לבחור את הדגם הרצוי בהתאם לאופי השימוש.

אתרים להשוואה

מחירים של מכשירי סלולר כדאי להשוות ברשתות ובחנויות נבחרות אולם כדאי מאוד להיעזר גם ברשת האינטרנט. בין אתרי השוואות המחירים המומלצים:

  • זאפ – אתר וותיק להשוואת מחירים שבו קיים מבחר עצום של כל מכשירי הטלפון הניידים. ניתן לבצע סינון לפי מותגים, יצרנים, גדול המסך ועוד.
  • כמה זה – אתר להשוואה של מסלולים וכן של מכשירים. ניתן לקבל פרטים על מגוון מכשירים וספקים.

אתרים נוספים שניתן להיעזר בהם – ווייסביי, תשווה לי ועוד.

ראו עוד השוואות מוצרים:

השוואת מכונות קפה

השוואת מחירי מדרסים

השוואת מחירי רשתות מזון הארציות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו