השוואת מחירים – סוככים

השוואת מחירים – סוככים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

סוככים לבית, לגינה או לעסק שלכם הם פיתרון מצוין אם אתם רוצים לקבל יותר פרטיות, לספק צל בקיץ והגנה מהגשם בחורף.

מחירי סוככים

בניגוד למוצרים אחרים שקל לבדוק את עלותם מראש, עלות הסוכך והתקנתו תלויה בגורמים רבים:

  • איכות חומרי הגלם והבדים
  • עלויות שינוע
  • מנגנון הפתיחה: חשמלי או ידני
  • סוג הסוכך
  • מקצוענות חברת הסוככים

השוואת מחירי סוככים עפ"י סוג הסוכך

סוכך זרועות – זהו סוכך הבנוי משתי זרועות מקבילות ויריעת בד ולכן ניתן לשלוט בזווית ההטיה שלו בהתאם לכמות האור אליה רוצים להיחשף.

סוכך זרועות מצולב – זהו סוכך שבו הזרועות מוצלבות זו על גבי זו ולכן הרוחב שלו שווה או גדול יותר מאורך היציאה שלו החוצה (אך לא קטן יותר), מה שהופך את הסוכך לאידיאלי עבור מי שאין ברשותו מקום רב.

התקנת סוככי זרועות וסוככי זרועות מצולבים מתחילה ב – 750 ש"ח לדגמים הפופולאריים ביותר כמו 3 על 5, אך יכולה להגיע גם למחיר של 10,000 עבור דגמים לא פופולאריים כמו סוכך ידני בגודל 4 על 6 (רוב מי שקונה סוכך גדול כל כך משתמש במנגנון אוטומטי).

סוכך זרועות כפול – אלו הם סוככים פופולאריים מאוד ולכן המחיר שלהם לא עובר לרוב את ה  – 6000 ש"ח . מדובר בעצם בשני סוככים המחוברים יחדיו ומצלים על שטח גדול במיוחד כמו חצר.

סוכך מסילה – זהו סוכך הבנוי על מסילה או כבל ולכן ניתן לשלוט באופן מדויק במידת הפתיחה או הסגירה שלו. מרבית סוככי המסילה הם זולים למדי ולא עוברים את סף ה – 1000 ש"ח, אך לרוב הם אינם עצמאיים ודורשים תמיכה של שני עמודים לפחות.

מרקיזה – זהו סוכך בצורת רבע עיגול או מניפה הבנוי מרשת של קשתות שמספרן משתנה לפי אורך הרדיוס של הסוכך. מדובר באחד הסוככים היותר עמידים בפני פגעי מזג האוויר מכיוון שהוא משתמש בבד שמשונית קשיח מפלסטיק PVC. מחירו הוא מחיר ביניים המתחיל ב – 1800 ש"ח ומגיע לעד 3200 ש"ח.

סוככים קבועים – אלו הם סוככים שקשה יותר להעריך את מחירם מכיוון שהם נבנים לרוב בהתאמה אישית במגוון גדול של צורות וגדלים. כיום יש גם סוככים שמתפקדים כמו סוככים קבועים מבחינת עמידות ושטח כיסוי, אך ניתן לקבל אותם ממש כפי שמקפלים מפוח של אקורדיון (לדוגמה, סוככי Sun Tech)…

מחיר האיכות והחדשנות

סוג הבד – מלבד השמשונית שכבר הזכרנו, ישנם גם סוככים המשתמשים בבד הדראלון. זהו בד שמונע חדירה של מים, אך אינו עמיד לחלוטין לרוחות חזקות או גשמים חזקים. מצד שני, יש הטוענים כי הוא אלגנטי יותר ומבחר הצבעים בו הוא מגיע אף הוא גדול יותר. הדראלון זול מעט יותר מהשמשונית, אך לרוב ההחלטה לגבי הבד בו משתמשים תלויה יותר בסוג הסוכך מאשר במחיר.

חיישן נגד רוח – חיישן נגד רוח מזהה מתי נושבות רוחות חזקות ומכניס את הסוכך אל תוך "קסטה" על מנת לנגן עליו.

איכות חומרי הגלם – כאשר מבצעים השוואת מחירי סוככים ונתקלים בהצעה נמוכה במיוחד, חשוב לבדוק שחומרי הגלם מיועדים למזג האוויר הישראלי ושהחלקים המכנים או החשמליים אינם מתוצרת זולה במיוחד, לאלו יש נטייה להתקלקל לאחר פחות משנה אחת של שימוש (!).

מידע נוסף על מחירי סוככים באתר הסוכך

השוואת מחירי מוצרי חשמל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו