השוואת מחירי ניתוחי אף

השוואת מחירי ניתוחי אף

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כאשר מדובר על ניתוחים אסתטיים, המכונים גם ניתוחים קוסמטיים או פלסטיים, אין ספק שניתוח אף הוא הפופולארי והנפוץ ביותר. למעשה, מדובר על אחד הניתוחים הנפוצים ביותר גם בקרב גברים וגם בקרב נשים.

יש לציין שעלות הניתוח, שיכולה להגיע לאלפים רבים של שקלים, איננה מהווה חסם בפני השואפים לשפר את מראה האף ואת מראה הפנים בכלל.

אף – לב הפנים

הרצון לשפר את מראה האף, רצון שנובע בדרך כלל ממניעים אסתטיים טהורים, נובע מהעובדה שעקב מיקומו המרכזי הוא מושך אליו תשומת לב רבה. מדובר לא רק בתשומת לב של הסביבה החברתית. בין אם מדובר בגבר המתגלח או מצחצח את שיניו, ובין אם מדובר באישה המתאפרת, הרי שהאדם עצמו הוא זה שבוחן את אפו מכל עבר, כמעט בכל יום מימות השנה. מסיבה זו, אין ספק שהרצון לשנות את מראה האף הוא אחד מהחזקים ביותר ביחס לשינויים קוסמטיים אחרים.

מטרת הניתוח

אמנם באופן כללי מטרתו של ניתוח האף הינה לשפר את שביעות רצונות של המנותח מאפו החדש, אולם באופן פרטני יותר, ניתן לציין כמה מטרות ישירות שאותן מנסה הניתוח להשיג. מאתר Nose.org.il נמסר כי ניתוח אף הינו הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר והסיבה העיקרית לביצוע ניתוח אף היא קיצור אף ארוך והעלמת בליטה.

  • המטרה הראשונה היא סילוק הגבנון או ה"בליטה" שנמצאת על גבי האף.
  • מטרה נוספת יכולה להיות קיצור של אף ארוך מידי.
  • לעיתים, המטרה היא להקטין את צורת הנחיריים.
  • יש המבקשים להצר את מבנה האף.
  • בין המנותחים ניתן למצוא כאלה שמבנה אפם השתנה עקב מכה או חבלה. הדבר נפוץ לא רק בקרב ספורטאים ואתלטים.

חשוב לציין שלאור השוני הרב שבין המטרות של הניתוח, ישנם ניתוחים שנחשבים לקלים ופשוטים לביצוע בעוד שאחרים מורכבים הרבה יותר וגם אורכים זמן רב יותר.

למי פונים

המבקשים לעבור ניתוח פלסטי באפם צריכים לשאול את עצמם למי פונים. השאלה עשויה להיראות מוזרה במבט ראשון אולם יש לקחת בחשבון שהאפשרויות רבות.

  • קופות החולים – האפשרות הראשונה הינה לפנות לקופת החולים שבה חבר המבוטח. חלק מקופות החולים מאפשרות למבוטחים לערוך את הניתוח בהנחות משמעותיות, במידה והללו רכשו ביטוח רפואי משלים ולעיתים אפילו בלעדיו. בנוסף, ישנם מקרים מסוימים שבהם ניתן לשלב את הניתוח עם טיפול בבעיה רפואית כגון הפרעות בנשימה. במקרים כאלה עלות הניתוח עבור המטופל יכולה להיות נמוכה אף יותר.
  • מרכזים רפואיים מובילים – מלבד קופות החולים, בתחום ניתוחי האף פעילים גם מרכזים רפואיים שונים. חלק מהמרכזים הללו מתפעלים גם בתי חולים משלהם בעוד שאחרים מבצעים את הטיפול תוך שימוש במתקנים של בתי חולים עימם הגיעו להסדר.
  • פלסטיקאים פרטיים – לצד קופות החולים והמרכזים לטיפולים קוסמטיים, ניתוחי אף מקובל לבצע גם אצל רופאים פלסטיקאים באופן פרטי. בתחום זה מקובל מאוד להשוות לא רק מחיר כי אם גם מוניטין, מקצועיות וניסיון בביצוע פרוצדורות דומות.

כיצד משווים מחירים

בתחום ניתוחי האף, כמו בתחומים אחרים של רפואה אסתטית, קשה מאוד לקבל הצעת מחיר בלי להגיע לפגישת ייעוץ. על מחיר הניתוח משפיעים פרמטרים שונים, שקשה לתמחר לפני אבחון הלקוח וביצוע של תיאום ציפיות. כאמור, טיפולי אף שונים נבדלים אלה מאלה בסוג התוצאות המבוקשות.

למעשה, הטיפולים אינם שונים רק במורכבות הטיפול ובאורך הניתוח. אפילו באופן ההרדמה שונים הניתוחים אלה מאלה – יש המבוצעים בהרדמה מלאה ויש המבוצעים בהרדמה מקומית. מכיוון שקיים קושי לקבל מחיר סופי ללקוח מאת רופאים שונים, עשינו מאמץ מיוחד להשיג הערכה של טווחי מחיר עבור ניתוח אף, על מנת לספק אינדיקציה ראשונית.

המחירים יכולים לנוע החל מסדר גודל של 8,000 עד 12,000 ₪ לניתוחי אף פשוטים, בעוד שכאשר מדובר בטיפול מורכב וסבוך, המחיר צפוי להאמיר ואף להכפיל את עצמו.

ראו גם:

השוואת מחירי הסרת משקפיים

השוואת מחירי טיפולי בוטוקס

השוואת מחירי השתלת שיניים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו