השוואת משכנתאות לצורכי השקעה

השוואת משכנתאות לצורכי השקעה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עד לפני מספר שנים נחשבו השקעות נדל"ן לנחלתם של בעלי ממון, משקיעים זרים וטייקונים עסקיים בלבד. ידוע כי השקעות אלו מניבות תשואה גבוהה והן מוכיחות את עצמן לאורך זמן.

בשוק כמו ישראל יכולה השקעה של מאות אלפי שקלים בנכס נדל"ן בכל רחבי הארץ להפוך לנכס משמעותי, יציב ומניב. הנתונים הללו יצרו פתיחות כלפי שוק הנדל"ן וכיום אפשר ליהנות ממנו רק עם מחשבון משכנתא וגם ללא רקע ספציפי.

הסיבה העיקרית לכל שכל אחד יכול להשקיע בנדל"ן היא היכולת לקחת משכנתא משתלמת. ישנם מסלולי משכנתא אטרקטיביים, המעלים משמעותית את יכולת המיקוח של משקיעים בתחום הנדל"ן.

השוואת משכנתא היא הצעד הראשון והחשוב ביותר לקראת השקעה מן הסוג ולכן כדאי לדעת כיצד לבצע אותה.

מהו מחשבון משכנתא?

מחשבון משכנתא הוא הכלי האפקטיבי ביותר להשוואה בין מסלולים. זהו מחשבון אליו מזינים פרטים אובייקטיביים על אופי ההלוואה, על התקופה הצפויה ועל יכולת ההחזר.

עוד מציג המחשבון התייחסות אל המדד ואל ריבית נתונה. אפשר לראות כיצד שינוי בפרמטר אחד משפיע על האחרים וכך לקבל מושג על אופי ההלוואה הצפויה.

המחשבון מציג את כל הפרטים המורכבים המלווים הלוואת משכנתא בצורה נהירה וברורה. בנוסף, הוא זמין עבור לקוחות של כל הבנקים ואינו מחייב. מחשבון מהווה אינדיקציה איכותית להשוואת משכנתאות עבור רכישת דירה, השקעה או כל מטרה אחרת.

עוד דבר שצריך לדעת על השוואת משכנתא לצורכי השקעה הוא האפשרות לירידה בגובה ההחזר. על אף העובדה שמחשבון משכנתא אינו מנבא בצורה מדויקת את התשלום החודשי הבסיסי, אפשר ואף רצוי להשתמש בו כדי לבדוק האם וכיצד הצמדה של חלק מההלוואה אל מט"ח עשויה עם הזמן לירידה בתשלומים.

רכישה של נדל"ן היא בכל מקרה השקעה לטווח ארוך ולכן מומלץ לשלב בין מסלולים. השוואה היא תחילתו של תהליך ארוך הדורש התייעצות עם גורמים מקצועיים, איסוף מידע ובדיקה של תשואות נכסים פופולאריים.

האם התשואה מכסה את ההחזר?

הפרט האחרון אותו כדאי לדעת לגבי השוואת משכנתא לצרכי השקעה הוא להכיר במגבלות התקציב. לפעמים עדיף לרכוש נכס קטן יותר עם תשואה נמוכה מאשר להתחייב להחזרים גבוהים. התשואה מההשקעה יכולה להחזיר חלק מהמשכנתא או את הריבית כולה.

עליכם לדעת בצורה מדויקת ככל האפשר מה התשואה הצפויה, לפני שאתם מבצעים השוואה בין משכנתאות ובוחרים במסלול המתאים.

לסיכום, כל אחד יכול להשקיע בצורה מוצלחת בנדל"ן בעזרת השוואה בין מסלולי הלוואה שונים ושימוש במחשבון ייעודי. המחשבון זמין עבור כולם ולא צריך להיות איש עסקים עשיר על מנת ליהנות ממנו. השקעה בנדל"ן היא אפיק משתלם המוכיח את עצמו גם בתקופות סוערות, בעיקר במדינה עם ביקוש גבוה כמו ישראל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו