השוואת מחירי השכרת רכב באירופה – איך אדע מה הכי משתלם?

השוואת מחירי השכרת רכב באירופה – איך אדע מה הכי משתלם?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השוואת מחירי השכרת רכב באירופה - איך אדע מה הכי משתלם?אירופה נחשבת ליעד מבוקש, אשר ישראלים רבים יוצאים לבקר בו מדי שנה.

מכיוון שרכב שכור מאפשר לנתק את התלות בתחבורה הציבורית וניתן להגיע באמצעותו לכל מקום ובכל שעה, בהחלט כדאי לשכור רכב כאשר יוצאים לטיול או לנסיעת עסקים.

גם המחירים הנוחים תומכים בצעד זה, אך כדי שתקבלו את המחיר הנמוך ביותר האפשרי כדאי לבצע השוואת מחירים ראויה. איך תדעו מה הכי משתלם לכם? להלן כמה דרכים שיחסכו לכם סכומים בלתי מבוטלים.

דילים בסוכנות הנסיעות 

אפשר ואפילו מומלץ לבצע השוואת מחירים בעזרת האינטרנט, אך תהייה זו טעות לוותר על בדיקת מחירים באמצעות סוכנויות הנסיעות. מובן שדרך זו תתאים רק לאנשים שמזמינים את החופשה באמצעות סוכן או בסוכנות נסיעות אמינים.

במקרה זה, ניתן להיעזר בקשרים של סוכנות הנסיעות עם חברות ההשכרה. קיבלתם הצעת מחיר שנראית טובה למדי דרך סוכנות הנסיעות שלכם? אל תמהרו. זהו רק שלב אחד בדרך להשוואת מחירים ראויה ובדרך למחיר המשתלם עבורכם.

בדיקה בחברות הגדולות

באירופה פועלות הרבה מאוד סוכנויות רכב גדולות, שמציעות סוגי רכב מגוונים ולעיתים גם מאפשרות מעבר עם אותו הרכב בין מדינות אירופה השונות. מי שרוצה לקבל הצעות מחיר טובות וליהנות מגב חזק של חברות השכרה מהגדולות בעולם, השוואה בחברות המרכזיות תניב הצעות מחיר ראויות בהחלט.

בודקים גם אצל הקטנים

האם ניתן להסתפק בהשוואת מחירים בחברות השכרת הרכב הגדולות ביותר? אנו סבורים שלא וממליצים לבדוק במקביל גם בחברות להשכרה שנחשבות לקטנות יותר או בינוניות. חלק מהחברות הללו פועלות רק במדינות מסוימות ולא תוכלו למצוא שם את כל סוגי הרכב שמציעות החברות הגדולות יותר, אולם לפעמים פערי המחיר יצדיקו את הבחירה הזאת דווקא. אז השוו בין החברות הגדולות לבין החברות הקטנות יותר ובחרו בהצעה הטובה עבורכם.

אגב, לא משנה אם מזמינים רכב שכור בחברה גדולה או בחברה קטנה יותר, במידת האפשר הקפידו על הזמנה מוקדמת. במידה ואינכם נוסעים בדיל שמצאתם ברגע האחרון, ככל שתזמינו את הרכב מוקדם יותר כך תקבלו מחיר משתלם יותר.

גם אם יש לכך יוצאים מהכלל, זה נכון במקרים רבים וכמעט לכל היעדים. רוצים להזמין מראש אבל התאריך של הטיול עדיין לא סופי? בדקו היטב מהי מדיניות הביטולים או השינויים של חברת ההשכרה שנראית לכם. לפעמים כדאי לשלם מעט יותר אך ליהנות ממדיניות ביטולים או שינויים גמישה למדי.

בודקים ומשווים באתרים ייעודיים

על מנת לבצע השוואת מחירי השכרה יעילה לצורך השכרת רכב באירופה כדאי לכם לבחור באתרי השוואת מחירים שונים. עבור אלה השולטים באנגלית, ניתן למצוא אתרי השוואה בין לאומיים שמעבירים למתעניינים הצעות מחיר מכמה וכמה ספקים. אתרים דומים יש גם בישראל ובעברית, אולם לא תמיד הם כוללים חברות שאינן מהדרג הראשון.

ואיך תוכלו להוזיל את מחירי ההשכרה עוד יותר? אל תמהרו לבצע הזמנה לפני שתבדקו כמה עולות תוספות הדרושות לכם כגון למשל השכרת ג'י פי אס. במידה והנהג צעיר, בדקו מהו תעריף הביטוח וקחו בחשבון שלא כל חברה מוכנה להשכיר את הרכב כאשר הנהג הראשי צעיר או חסר ניסיון בנהיגה.

בנוסף, כדאי להשוות בין כמה דגמים של רכבים המתאמים לכם, לפי קריטריונים של מספר הנוסעים, כוח המנוע. לפעמים כדאי לבחור בדגם אקונומי (מוזל), אך לא תמיד זוהי הבחירה המועדפת. לרוב אלו רכבים קטנים יחסית שלא יתאימו לנסיעות מאוד ארוכות או לכבישים באזורים הרריים ותלולים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו