השוואת מחירי השכרת רכב בארץ

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

9466348_xxlשוק השכרת הרכב בארץ נמצא במגמת גידול ניכרת. הפריחה נובעת מגורמים שונים כגון מספר החברות הפעילות בשוק (לרבות חברות בינלאומיות), מספר התיירים הנכנסים, שוכרים מקומיים, סוגי דגמים ועוד.

ההיצע הגדול של כלי רכב וכן האפשרות לבחור כלי רכב קטנים וגדולים, רכבים סטנדרטיים, ספורט, שטח ופנאי, הביאה למצב שבו ישנה שונות גדולה מאוד במחיר. כך, לצד האפשרות לשכור מכונית מוזלת ישנה אפשרות לשכור רכב יוקרתי, שבהחלט מסובב ראשים בכל פינה.

בשורות הבאות נראה לאילו גורמים כדאי להתייחס לפני שבוחרים היכן לשכור את הרכב ואיך אפשר, בזכות כמה צעדים פשוטים, להוזיל מאוד את העלות – טיפים אלו התקבלו מ-nline השוואת מחירי השכרת רכב בישראל

מגדול ועד קטן

גורם ראשון במעלה שמשפיע על העלות של השכרת רכב בארץ הוא גדול הרכב. בדומה לעלות של רכישת רכב חדש, כלי רכב קומפקטיים וקטנים כגון "מיני" או "סופר מיני" יהיו הזולים ביותר. יש לציין עוד שאלו יהיו הרכבים הזולים ביותר מבחינת צריכת הדלק, אם לא לוקחים בחשבון דגמים ירוקים כגון מכוניות היברידיות.

רכבי ההשכרה מחולקים על פי רוב לכמה קטגוריות, כאשר כל קטגוריה תכלול כלי רכב מקבילים, ברמות מחיר דומות. מלבד הקטגוריה של הרכבים הקטנים, ניתן למצוא גם קטגוריה של משפחתיות, רכבי שטח וג'יפים, רכבי יוקרה, רכבים בעלי 7 מקומות ועוד. ישנן סוכנויות רכב מתמחות, שמציעות בעיקר רכבי יוקרה מיוחדים, שמתאימים לאירועים כגון חתונות, ימי נישואין וכדומה.

אוטומט או ידני

מרבית שוכרי המכוניות כבר מכירים את ההבדל בין רכבים ידניים לאלה האוטומטיים. על פי רוב, דגמים ידניים יהיו זולים יותר, אולם לא כל נהג מעוניין ברכב ידני. למרות שבשנים האחרונות קיים היצע גדול יותר של ידניות לעומת העבר, הרי שיש נהגים שלא מעוניינים ברכב כזה מסיבות של נוחות. אחרים יעדיפו דווקא חוויית נהיגה ידנית.

לבד מהשפעת ההילוכים על המחיר הסופי, יש השפעה גם למגוון רחב של גורמים נוספים במפרט של הרכב, כגון:

  • סוג האבזור.
  • אמצעי בטיחות.
  • נפח מנוע.
  • תוספות כגון מערכת ניווט, גג שמש ועוד.

תקופת ההשכרה

גורם חשוב מאוד שכדאי לקחת בחשבון בשעה שמשווים מחירים של השכרה הוא מספר הימים. למרות שהדבר לא נכון תמיד, הרי שבמרבית המקרים השכרה לתקופת זמן ארוכה יותר תהיה זולה יותר במונחים של השכרה ליום.

בנוסף, יש משמעות לתקופה מבחינה שפל או גאות, באופן דומה לענף התיירות. בתקופת גאות, שבה הדרישה לרכב שכור עולה, מחירי ההשכרה ליום יהיו גבוהים יותר. לעומת זאת, בתקופות שפל המחירים הכלליים יהיו במגמת ירידה.

אלמנט נוסף שדומה למה שקורה בתחום המלונאות והתיירות הוא בהשכרה של אמצע השבוע לעומת סוף השבוע. במקרים רבים, השכרה בסוף השבוע תהיה יקרה יותר, אלא אם כן מדובר על דיל שנתפר באופן מיוחד.

מבצעים, הנחות, הוזלות

למי שמחפש בימים אלה רכב להשכרה בישראל, כדאי לדעת שישנן כמה דרכים בהן ניתן ליהנות ממחיר מוזל ומחיסכון כספי.

  • ראשית, השוואת מחירים בין כמה חברות. השוואה תאפשר לגלות מהר מאוד מהו המחיר הריאלי לרכב שבו מעוניינים ומיהו הספק הזול יותר.
  • שנית, חיפוש מבצעים. לא מעט חברות השכרה מציעות מבצעים שונים כגון השכרה לשבוע, השכרה לחודש ולעיתים גם השכרה לסוף שבוע או כזו המשולבת עם נופש ובמחיר מוזל.
  • עוד נציין שישנן כמה דרכים להוזיל עלויות למשל – לא לשכוח להחזיר את הרכב עם מיכל דלק מלא; להימנע מאיחורים שגוררים קנסות; לנסוע על פי חוק ובצורה חסכונית בדלק. מומלץ מאוד גם להימנע מהחזרת הרכב לסניף אחר, דבר שגם הוא כרוך בעלות נוספת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו