השוואת סוגי אחסון אתרים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כחלק מתהליך בנייתו של כל אתר נדרש בעל האתר לבחור גם בספק אחסון אשר יאחסן את האתר בשרת אליו יוכלו הגולשים לגשת על גבי רשת האינטרנט.

במרבית המקרים, יידרש בעל האתר לשלם עבור האחסון אחת לחודש. אך, ניתן למצוא גם לרכוש שטחי אחסון לתקופה ממושכת יותר ולבצע תשלום תקופתי.

מחירי האחסון אותם נדרש לשלם בעל האתר משתנים בין ספק לספק ונקבעים על פי גודלו של שטח האחסון, התוספות והכלים אותם מקבל בעל האתר ברכישת השטח האחסון.

במרבית הספקים נוכל למצוא חבילות שונות בהתחייבות לתקופה ממושכת יותר אשר נעה בין מספר חודשים למספר שנים. במידה ונבחר באחת מהחבילות המוצעות נזכה לשלם תשלום חודשי נמוך יותר בכל חודש.

בחירת ספק אחסון

בחירת ספק אחסון היא נקודה קריטית בעבור מנהל האתר. חשוב לבחור בספק אשר עונה על כל הצרכים שלכם מבחינת תעבורה חודשית, כלי ניהול ואפשרויות נוספות אשר יקלו עליכם את תהליך ניהול האתר וניהול שטח האחסון שלכם בשרת.

קלות דעת בשלב זה יכולה לפגום בביצועי האתר בעתיד ולהוביל לקריסות במידה והשרת לא יעמוד בעומס הכניסות מצד הגולשים.

בנוסף לכך שרת בעל מהירות חיבור נמוכה או דירוג שלילי יכול להוביל לפגיעה בדירוגו של האתר שלכם במנועי החיפוש. הקפידו לערוך סקר שוק בין ספקי האחסון בארץ ובחול על מנת להבטיח כי בחרתם באחסון המתאים ביותר לאתרכם.

אחסון אתר בארץ

בארץ ניתן למצוא ספקי אחסון במגוון מחירים הנע בין מספר שקלים בודדים לשטח אחסון של כעשרה מגה עד לכמה עשרות שקלים בחבילה הכוללת שטח אחסון של כמה מאות מגה בייטים.

בארץ ניתן למצוא אחסון על גבי שרתי Windows  ולינוקס כאשר עלות האחסון על שרתי Windows  תהיה גבוהה יותר.

בארץ ניתן למצוא מספר ספקים גדולים וביניהם

  • intervision.co.il– חברת אחסון ותיקה הקיימת משנת 1998. החברה מחזיקה בשרתי לינוקס ו-Windows המחוברים בסיבים אופטיים אל צומת האינטרנט בכמה קוים במהירות GB10. החברה מתמחה בשרתי VPS – מחירי אחסון אתרים – בחברת אינטרוויזיון
  • hosting.co.il– חברת אחסון ותיקה המציעה מגוון חבילות בעלות של כמה עשרות שקלים לשטח אחסון של כמה מאות מגה בייט. החברה מציעה גם אפשרות לרכישת שרת דואר הכולל כמה מאות תיבות דואר אלקטרוני.

בנוסף לספקי האחסון ניתן למצוא את פרוייקט עסקים צומחים ברשת של חברת Google המציע שטח אחסון ודומיין לשנה במתנה לעסקים מתחילים. מידע נוסף לגבי חבילות האחסון השונות תמצאו כאן – אחסון אתרים בישראל

אחסון אתר בחו"ל

כאשר אנו פונים לאחסון בחול קרוב לוודאי כי נקבל מגוון הצעות המציעות שטחי אחסון ללא הגבלה בעלות של כעשרה דולרים. התחרות בשוק אחסון האתרים בחול גדולה יותר ולכן העלויות יהיו נמוכות יותר אך חשוב לבחור בספק מוכר על מנת להימנע מפגיעה באתר.

בחו"ל ניתן למצוא כמות גדולה מאד של ספקי אחסון וביניהם

  • ipage.com– חברה כספקית החיפוש הטובה ביותר לשנת 2012. באתר החברה ניתן למצוא חבילה אחת ללא הגבלה בעלות של כמה דולרים בודדים לחודש הכוללת מגוון רחב מאד של אפשרויות וכלים אשר יסייעו למנהל האתר. חברה זו מעמידה לרשות הלקוח שירות תמיכה הזמין בכל רגע נתון בטלפון בצ'אט או בדואר אלקטרוני.
  • godaddy.com– ספק רישום הדומיינים בין הגדולים והמובילים ברשת. החברה מציעה שירותי אחסון בנפחים של כמה עשרות או מאות ג'יגה בייטים בעלות של כמה דולרים בודדים. ניתן למצוא גם חבילת אחסון ללא הגבלה אך מחירה גבוה יותר.

ראו גם:

השוואת מחירי ספקי אינטרנט

כמה עולה לרשום סימן מסחרי? והאם עדיף לרשום לבד או באמצעות עורך דין?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו