השוואת מחירים עדשות מגע

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המגוון העצום של עדשות מגע הינו בעל השפעה משמעותית ביותר על המחיר לצרכן. שאלת המחיר צריכה להיבדק לאור מאפייני העדשה, היצרן, אופן השימוש, וכמות העדשות הכלולה בעלות.בסיוע אתר adsl.org.il אנחנו סוקרים את שוק עדשות המגע בישראל:

תיקון ראיה בגמישות מרבית

בשונה מהרכבה של משקפיים, הרכבה של עדשות מגע מאפשרת לאדם הסובל מבעיות ראיה גמישות מרבית. טיבה של גמישות זו נובע ממאפייני העדשות באופן כללי, וגם ממאפייני הסוגים השונים והמגוונים של העדשות הקיימות כיום בישראל ובעולם.

עדשות מגע נחשבות בעיני רבים לאמצעי נוח יותר מאשר משקפיים בגלל היותן קלות משקל, בשל היותן חשופות פחות לשבירה, ובשל העובדה שהן אינן מסורבלות ומאפשרות למרכיב אותן לשכוח בקלות מעצם קיומן.

גם בשאלת המחיר, ניכרת הגמישות של עדשות המגע, משום שקיימים סוגים של עדשות שהם זולים יותר, ואחרים – יקרים יותר.

מגוון רחב, לכל בעיה

כיום, לאחר שעדשות המגע קנו להן אחיזה של ממש בקרב אנשים הסובלים מליקויי ראיה, ניתן למצוא בהן פתרון לבעיות שונות.

עדשות מגע יכולות להתאים לתיקון הפרעות של קוצר ראיה, רוחק ראיה, ובעיות נוספות.

בעת האחרונה פותחו אפילו עדשות מגע שיכולות להתאים לאלה הזקוקים לעדשות דו מוקדיות, פתרון שניתן היה למצוא בעבר רק באמצעות הרכבת משקפי ביפוקל או מולטיפוקל.

העדשות בימנו מסוגלות לתת מענה כמעט לכל מי שזקוק למשקפים מסוג כלשהו, וזאת בזכות הימצאותן של עדשות קשות ורכות, יומיות, שבועיות או חודשיות.

רכות, קשות ורב פעמיות

כאשר מבקשים לבחור עדשות מגע מתאימות, צריך לקחת בחשבון לא רק את סוגי העדשות הקיימות בשוק, כי אם גם את סוגי הטיפול שהעדשות זקוקות לו.

העדשות נבדלות זו מזו בחומר שמהן עשויה העדשה, בעבירות שלה לחמצן, ובסוג הטיפול והתחזוקה השוטפת שלה היא זקוקה.

לצד עדשות חד פעמיות לשימוש יומיומי, יש עדשות חד פעמיות אשר מתאימות לשימוש ממושך יותר, וישנן גם עדשות לשימוש ממושך מאוד (רב פעמיות) כגון שנה שלימה ואף יותר.

עדשות להחלפה יומית מומלצות למי שאיננו אוהב את הטיפול השוטף, כלומר את התחזוקה באמצעות תמיסות. בין העדשות החד פעמיות לטווח ארוך יותר, ישנן כאלה שמתאימות אפילו לשינה, ויש סוגים שניתן להרכיב למשך חודש לפני הסרתן.

המאפיינים של עדשות חד פעמיות הופכות אותן לאידיאליות למי שמחפש פיתרון קבוע (ניתן לרכוש אותן בחבילות שמתאימות לשימוש לזמן ארוך, אפילו לשנה) וגם למי שזקוק לפתרון נקודתי – למשל לטיול בחו"ל, להרצאה בפני קהל, ועוד.

מגוון חברות, מגוון מחירים

בעדשות מגע, כמו במסגרות משקפיים, ישנן חברות שנחשבות למותגים, ואשר עולות יותר, וישנן גם עדשות של חברות פחות מוכרות, שלא בהכרח נופלות באיכותן. הרשתות, החנויות, והאופטיקאים מציעים לצד אפשרות לרכישת עדשות בודדות, לרכוש גם קופסאות, וכן להצטרף ל"דילים" של רכישה מוזלת באמצעות רכישה של כמות גדולה של עדשות, לתקופה ארוכה.

מחירים לדוגמא

  • עדשות יומיות: ישנן עדשות חד פעמיות יומיות מוזלות, במחירים של החל מ-100 ש"ח לחבילות של 30 עדשות, או 300 ש"ח ל-90 עדשות. חשוב לציין שטווח המחירים רחב מאוד, בהתאם לסוג העדשה, לטיבה, והאם מדובר במותג. ניתן לרכוש עדשות יומיות בעסקאות לשנה, במחירים של 1400 ש"ח, 2000 ואפילו 2500 ש"ח.
  • עדשות צילינדר: טווח המחירים יכול להתחיל בפחות מ-100 ש"ח לעדשות יומיות. ניתן להשיג בעסקה שנתית של עדשות צילינדר חד פעמיות חודשיות, בכ-1500 ש"ח.
  • עדשות מסוג מולטיפוקל: ניתן למצוא עסקאות לשנה במחירים של כ-2000 ש"ח.
  • עדשות במחירים מוזלים: ניתן להשיג עדשות חד פעמיות חודשיות, לתקופה של שנה, אפילו במחירים של 450 ש"ח.

חשוב לציין שגם מאפיינים כמו היכולת לישון עם העדשה, ויכולת מעבר החמצן, משפיעות על המחיר ומייקרות אותו.

ראו גם:

השוואת מחירי מולטיפוקל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו