השוואת מחירי טיפולים נגד הזעת יתר

השוואת מחירי טיפולים נגד הזעת יתר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מנגנון ההזעה שבגוף האדם נועד לשמור את הטמפרטורה של הגוף ברמה רצויה. מנגנון זה נכנס לפעולה כאשר טמפרטורת הגוף עולה בין אם בעקבות ביצוע פעילות גופנית מאומצת ובין אם בעקבות עליה במידות החום של הסביבה החיצונית. במידה ובלוטות הזיעה הפזורות על פני כל שטח העור החיצוני לא יתפקדו כהלכה, קיימת סכנה מהירה ומוחשית לעליה בטמפרטורת הגוף.

עליה זו יכולה לגרום, במידה ואיננה מטופלת במהירות, לפגיעה קשה במערכות הגוף, פגיעה והרס החלבונים ואף להביא לכדי מוות.

מכיוון שאצל מרבית האנשים מנגנון ההזעה פועל בצורה תקינה, די בהזעה ובשתייה מספקת בכדי למנוע את הסכנות שבהתחממות הגוף מעל ומעבר למידה. למעשה, אצל חלק מהאנשים, קיימת דווקא בעיה הפוכה – בעיה של הזעת יתר.

על פי מידע שהתקבל מהמרכז לטיפול בהזעת יתר hyperhidrosis.org.il, תופעה זו לרוב איננה מצביעה על בעיה גופנית חמורה ואין בה כדי לפגוע בבריאותו של הסובל ממנה, אך אין זאת אומרת שמדובר בבעיה קלת ערך. למעשה מדובר בבעיה שיכולה לפגוע במידה רבה באיכות חייו של מי שסובל ממנה מבחינה אישית וחברתית.

סובלים מהזעת יתר? יש לנו הצעה בשבילכם

לא רק בבית השחי

מרבית הסובלים מהזעת יתר מדווחים על מוקדי הזעה מסוימים שמפריעים להם במיוחד. לרוב יהיה מדובר בבתי השחי, אולם ישנם גם מקרים אחרים שבהם מוקד ההזעה הינו בגב, בישבן, ברגליים ובמיוחד – בכפות הידיים.

הגורמים לבעיית הזעת היתר אינם נהירים, אולם ככל הנראה מעורב בהם גורם גנטי והיא גם מושפעת מאוד ממצב נפשי. מצבי לחץ וחרדה עשויים להגביר את ההזעה, שעלולה להתרחש אפילו בסביבה שאיננה חמה כדוגמת משרד ממוזג.

למרבה המזל ישנם לא מעט שיטות שנועדו לסייע לסובלים מהזעת יתר להפחית את רמת ההזעה. בין השיטות ניתן למצוא טיפול בחשמל, התערבות כירורגית, שימוש במשחות, והטיפול הנפוץ ביותר – שימוש בבוטוקס.

הזרקה יעילה

בתחום הטיפול בהזעת יתר, למרבית הטיפולים יתרונות וחסרונות. חלק מהטיפולים, כגון אלה שכוללים ניתוח, יכולים להועיל במאת האחוזים, למשל בבעיית הזעה בבית השחי ובכפות הידיים, אולם אליה וקוץ בה.

הניתוח, שמנתק את המוליכים העצביים שמורים לגוף להזיע, מביא לתופעה של הצעת פיצוי. כך, במקום לסבול מהזעה בכפות הידיים, למשל, יסבול המטופל מהזעת יתר בגב או באזורים אחרים בגוף.

לטיפולים אחרים, כגון חשמל למשל, חסרון אחר. מדובר בטיפול יעיל לחלק מסוגי ההזעה אך יעילותו נמשכת כל עוד מקפידים על המשכיות. יש להגיע לטיפול לעיתים קרובות, ורבים מהמטופלים מתקשים להתמיד בכך.

הפתרון היעיל ביותר, שאיננו מביא להזעת פיצוי ואיננו מצריך טיפול שוטף לעיתים קרובות הינו באמצעות הזרקת בוטוקס.

באמצעות טיפול זה, שכולל הזרקת רעלן בכמות מדודה, מנותק המסלול העצבי והכימי שמורה לגוף להזיע במקום הרצוי (ידיים, בית שחי וכו'). הטיפול נעשה אחר לשנה, ומרבית המטופלים אינם מדווחים על תופעת לוואי כלשהי.

מחירי הטיפול בבוטוקס

את הטיפול בבוטוקס ניתן לקבל באמצעות פניה לרופאים פלסטיקאים עצמאיים, מרכזים לרפואה אסתטית או ישירות בפניה לקופות החולים.

קופות החולים מבטיחות למבוטחיהן הנחות, שניתנות למחזיקי הביטוחים המשלימים. מכיוון שקופות החולים אינן נוטות לפרסם מחירונים בתחום זה, לא נוכל לומר בכמה בדיוק מסתכמת ההנחה המובטחת, אולם בדקנו מהם המחירים לטיפולי בוטוקס כנגד הזעה, במספר מרכזים רפואיים פרטיים. יש לציין שחלק מהמרכזים יוצאים מעת לעת במבצעים שכוללים מחירים מופחתים מהרשומים כאן.

  • מרכז מומחים לרפואה אסתטית – טיפול בבוטוקס לשני בתי השחי – כ-4000 ₪.
  • מרכז מדיקארט– בתי שחי – 3500 ₪, ידיים – 4000 ₪, כפות רגליים – 5000 ₪.
  • ד"ר מאיר כוהן – טיפול בבוטוקס להזעה בשני בתי השחי – 3000 ₪.

מדלייטאסתטיק– להלן המחירים לטיפולי בוטוקס שונים – טיפול בהזעת יתר במצח – 1200 ₪. טיפול בהזעת יתר בבתי השחי – 3500 ₪. טיפול בהזעת יתר בכפות הידיים – 5000 ₪.

ראו גם בנושא דומה:

השוואת מחירי הסרת שיער בלייזר

לפתרונות מתקדמים לטיפול בהזעת יתר – לחצו כאן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו