השוואת מחירי ניתוחי חזה

השוואת מחירי ניתוחי חזה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

למרות שנהוג לומר שלבריאות אין מחיר, אין ספק שבמציאות בריאות טובה נרכשת בכסף רב. הדבר נכון לא פחות גם כאשר מדובר על טיפולים רפואיים שמספקים מענה על צורך אסתטי, שאיננו חייב להיות רפואי.

למעשה, טיפולים אסתטיים כגון ניתוחי חזה, נחשבים לפרוצדורות שאינן זולות כלל ולו מהסיבה הפשוטה שלרוב אין הן מכוסות על ידי סל הבריאות שכן אין להן קשר עם שיפור במצב הבריאות הגופנית.

בנקודה זו יש לסייג ולומר שעבור חלק קטן מהמטופלות, לניתוחים הקוסמטיים דווקא יש גם ממד בריאותי. זהו המקרה למשל כאשר מדובר על הקטנת חזה לנשים הסובלות מעקמת, ולעתים גם כאשר מדובר על שילוב של טיפול רפואי ואסתטי, למשל במקרים של שחזור שד לאחר כריתה. במקרים כאלה ניתן לערוך את הטיפול בהשתתפות הרפואה הציבורית.

שוק פורח

השוק של ניתוחי חזה למטרות אסתטיות נחשב לפורח למדי, וזאת למרות העלויות הגבוהות. נשים רבות מבקשות לעצב את גופן ולהקנות לו מראה נאה יותר, לא רק מסיבות חברתיות כי אם גם כדי שהן תוכלנה לחוש בנוח יותר עם עצמן ועם גופן.

לכן, טיפולים כגון הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה ואחרים, יכולים להועיל לנשים רבות גם מן הבחינה הפסיכולוגית. יש לציין שהעידן המודרני, שכולל חשיפה באמצעי התקשורת לאנשים יפים במיוחד, מעלה את הצורך בטיפולים קוסמטיים עבור חלק ניכר מהאוכלוסייה.

מרכזים רפואיים ורופאים פרטיים

על רקע הביקוש הגדול לניתוחים אסתטיים ולניתוחי חזה בפרט, אין פלא שרופאים רבים ומרכזים רפואיים רבים נכנסו לתמונה.

בין השחקנים הראשיים בתחום ניתן למצוא גם את קופות החולים, גם את בתי החולים הגדולים וגם רשתות של רפואה פרטית קוסמטית ורופאים פלסטיקאים עצמאיים. למעשה, בחלק מהמקרים מבוצע הניתוח תוך שילוב של כמה גורמים רפואיים יחד. פניה לקופת החולים למשל, יכולה להביא להוזלה של המחיר (באמצעות ביטוח משלים לחברי הקופה), בעוד שניתוח יתבצע במרכז רפואי עמו יש לקופה הסדר. אגב, לעיתים מדובר בדרך שיכולה להוזיל את עלות הניתוח בכ-30 עד 50 אחוז מהמחיר. אתרים שונים מציעים את האפשרות להשוות מחירים ולבחור מנתחים – אתר breast-care.co.il מומלץ לקבלת הצעות.

מחיר סופי – רק לאחר פגישה

כאשר ניסינו לקבל הצעות מחיר באמצעות פנייה לרופאים מובילים ולמרכזי בריאות שונים, הצלחנו לקבל הערכות בלבד.

לכאורה, מדובר בניסיון למנוע מהצרכן להשוות מחירים, אבל מרבית הרופאים טוענים אחרת. מחירי הניתוחים תלויים לא רק בסוג הניתוח כי אם גם בבחירה אותה עושה המטופלת – סוג השתל, למשל, בניתוח הגדלת חזה, משפיע מאוד על מחיר הניתוח כולו.

בנוסף, מעורבים בתחום גם רופאים כירורגיים שאינם פלסטיקאים מומחים, שמציעים לעיתים מחירים זולים באופן מהותי אך הם אינם מומחים כמו פלסטיקאים בעלי ניסיון בתחום.

יתר על כן, ביצוע הניתוח במרכזים רפואיים שונים משפיע גם הוא על המחיר. ישנם מרכזי רפואה שגובים מהמנתח מחיר גבוה יותר, עבור השימוש במתקני בית החולים, בעוד אחרים גובים מחיר נמוך יותר, מה שמקשה על השוואת מחירים אמיתית.

טווחי המחירים של המומחים

לאחר בדיקה מקיפה, הצלחנו לקבל תמונת מצב לגבי טווחי מחירים של הניתוחים השונים, בהנחה שהללו מבוצעים על ידי רופאים בעלי ניסיון בתחום ובמרכזים רפואיים מובלים.

  • ניתוח הגדלת חזה –מדובר בניתוח האסתטי הפופולרי ביות בארץ. כאן המחירים יכולים להשתנות במידה רבה בהתאם לסוג השתל וצמיגותו. טווח המחירים יכול לנוע החל ב-13000 ₪ וכלה ב-16,000 ₪. מדריך לניתוחי הגדלת חזה יסייע לכן לבחור את השתל הנכון
  • ניתוח הקטנת חזה – ניתוח חזה הרבה פחות נפוץ מזה של הגדלת חזה. כאן, טווח המחירים נע בין 19,000 ₪ לבין 25,000 ₪.

ניתוח הרמת חזה –גם כאן, טווח המחירים נע בין 19,000 ₪ לבין 25,000 ₪. חשוב לציין שהמחירים שכאן כוללים מע"מ.

ראו גם:

השוואת מחירים – ניתוחי אף

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו