השוואת מחירי מוצרי בריאות ורפואה

השוואת מחירי מוצרי בריאות ורפואה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אנחנו מוקפים בשורה ארוכה של מוצרי בריאות ורפואה, אשר בכוחם לשפר את מצב הגוף שלנו, להתמודד עם מחלות ובעיות רפואיות שונות, להפחית את התסמינים שאנו סובלים מהם וגם למנוע סיבוכים שונים. חשובים ככל שיהיו המוצרים האלו, טרם השימוש בכל אחד מהם חשוב שנדע עד כמה המחיר שלהם הוא הגיוני – היות מוצרים רפואיים עשויים להגיע לסכומי עתק, במיוחד בשימוש ארוך ומסיבי.

בעידן של הוצאות מחייה גבוהות במיוחד ומודעות צרכנית גוברת, מבינים רבים כי השוואת מחירים היא צעד מרכזי שרצוי לבצע לפני שרוכשים מוצר רפואי כזה או אחר. החדשות הטובות הן שבעידן האינטרנט, השוואה שכזו הפכה להיות פשוטה ומהירה יותר מאי פעם.

כיצד משווים בין מוצרי בריאות ורפואה?

המחיר הוא פרמטר מרכזי בבחירת מוצרי בריאות ורפואה, אבל כמובן שלא הפרמטר היחידי. הרבה מאוד מונח כאן על כף המאזניים – הבריאות שלנו למעשה – כך שחשוב לשאול תמיד מהן הפונקציות שמבצע המכשיר, מהי רמת היעילות שלו, אילו סיכונים הוא טומן בחובו וכן הלאה. במרבית המקרים רצוי שלא להעדיף את המוצר הזול ביותר בקטגוריה שלו, מכיוון שההשפעה החיובית שלו על הגוף עלולה להיות מצומצמת ורשימת הנזקים מנגד עלולה להיות רבה.

האינטרנט הוא מקור ידע בלתי נדלה, וזה נכון גם בתחום הצרכנות. קודם כל ניתן לחפש מחירונים, הזמינים באינטרנט בכמויות מסחריות. בתחום הבריאות והרפואה אין כיום מחירון אחיד ומחייב, כך שרוב המחירונים הם פרטיים ומציגים תמונה (שיכולה להיות מדויקת יחסית) של מצב השוק.

כמו כן, בתחום רחב כמו רפואה, בלתי אפשרי לחשוב על מחירון אחיד, כאשר החלוקה לרוב היא לתת תחומים – בהתאם לאזורי הטיפול, לדוגמא, או לסוגי הבעיות השונים.

קיימים כיום אתרים שונים אשר תכליתם העיקרית היא לבצע עבור הגולש את ההשוואה החיונית בין מוצרים בשדות משחק שונים. לא כולם רלוונטיים לתחום הבריאות והרפואה – אתר KAMA למשל מתמקד בתחומים דוגמת אינטרנט וסלולר – אבל יש כאלו שכן.

כך למשל מנוע השוואת המחירים זאפ כולל קטגוריה רחבה של מוצרי בריאות, רפואה ויופי. האתר המשווה לא יכניס לתוך הסקירה את כלל המוצרים ובתי העסק המשווקים אותם בישראל, זה ברור, אבל כן יאפשר לכם לקבל תמונת מצב לגבי שורה ארוכה של מוצרים רפואיים, כמו מוצרים אורטופדיים, חיתולים למבוגרים, תרופות שונות, עזרי שמיעה ועוד.

רבים ימליצו להיות אקטיביים יותר בחיפוש שלהם אחר מוצרי בריאות ורפואה איכותיים במחיר מנצח. ניתן ליצור קשר בצורה ישירה עם חנויות, רשתות פארם ובתי עסק בתחום. כיום בעידן האינטרנט פשוט פי כמה לעשות זאת, כאשר חלק גדול מבתי העסק כוללים את הקטלוג שלהם בצורה מקוונת דרך האתר. כך ניתן לחפש את המוצרים, לראות מה המחיר שלהם בחנות ספציפית ובחלק גדול מהמקרים גם להזמין אותם עד פתח הבית בכמה לחיצות כפתור.

כך ניתן להוזיל את המחיר

קיימים כיום פערי מחירים בין מוצרים ספציפיים, כך שגם לאחר שבוחרים במוצר או במכשיר אפשר לראות הבדלים של עשרות אחוזים במחיר שלו. חשוב במקרה הזה לראות היטב את תנאי העסקה ולוודא שמאחורי המחיר הזול יותר אין "מלכודת" מסוימת (לדוגמא היעדר אחריות על אותו מוצר).

המלצה נוספת היא לחפש מראש מבצעים והטבות שיכולים להוזיל את תמונת העלות. בתי עסק רבים בתחום עורכים מבצעים אטרקטיביים חדשות לבקרים, ואתם יכולים להשתמש באינטרנט על מנת לנסות לאתר אותם. עוד מומלץ לנסות את אתרי הקופונים למיניהם, בהם עשויות להיות הנחות בנות עשרות אחוזים במחירי מוצרים נקודתיים.

על אותו עיקרון רצוי לבדוק האם ניתן לקבל הנחות לחלק מהמוצרים דרך הביטוחים המשלימים של קופות החולים, מועדוני הלקוחות בהם חברים או אפילו כרטיסי האשראי הנמצאים בארנק שלנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו