השוואת מחירים – חיתולים למבוגרים

השוואת מחירים – חיתולים למבוגרים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בשנים האחרונות, עם העלייה המשמעותית בתוחלת החיים, הלכו והתרבו היצרנים והיבואנים של אביזרי הספיגה והחיתולים למבוגרים. שלא כמו חיתולים לתינוקות, מבוגרים רבים עשויים להזדקק לחיתולים למשך תקופת זמן ארוכה ולרוב גם בלתי ידועה. לכן, הבחירה בסוג החיתולים המועדף נובע לא רק משיקולי נוחות כי אם גם משיקולים של מחיר.

שליטה חלקית בסוגרים

הצורך של מבוגרים רבים בשימוש בחיתולים חד פעמיים נובע משליטה חלקית בסוגרים. הדבר יכול לנבוע מסיבות שונות כגון מחלות, שימוש בתרופות, חולשת שרירים ועוד. אצל חלק מהאנשים מדובר בתופעה זמנית, ואצל אחרים מדובר בתופעה בלתי הפיכה, שמקושרת למצב גופני או נפשי.

בין הסוגים השונים של הפתרונות המוצעים לאנשים אלה ניתן למצוא חיתולים בגדלים שונים, מכנסונים מיוחדים, פדים ועוד. למותר לציין שהמוצרים נבדלים בכושר הספיגה שלהם, בגודלם וכמובן, גם במחיר לצרכן.

מחירים לדוגמא

שוק מוצרי הספיגה והחיתולים למבוגרים כולל לא רק חיתולים בעלי סגירת סקוץ' כי אם גם מכנסונים המאובטחים בגומי. להן כמה מוצרים נבחרים, מאפייניהם ומחיריהם כפי שנמסרו באדיבות אתר חיתולים למבוגרים stc:

  • יורוקייר חיתול יום (סופר פלוס) –על פי המשווק, מדובר בחיתולים המעניקים הגנה מוגברת מפני דליפה. הם עשויים מבד נושם ויש להם יכולת הדבקה רב פעמית. מחיר החיתולים ל-15 יחידות נע בין 60-80 ש"ח.
  • יורוקייר חיתול לילה (פרימיום) – על פי המשווק, מדובר על חיתולים שנועדו לשימוש הן בשעות הלילה והשינה, והן לאלה הסובלים מבעיה חריפה של אי שליטה בסוגרים. סוג חיתול זה קיים במגוון גדלים: מדיום, להיקף מתניים של 70-120 ס"מ. לארג' – עד היקף מותניים של 150 ס"מ. אקסטרא לארג' – עד היקף מתניים של 175 ס"מ.  מחיר החיתולים ל-15 יחידות נע בין 60-80 ש"ח.
  • חיתולי מבוגרים HARTMANN, לספיגה מוגברת – על פי הגדרת המשווק, מדובר על חיתולים רכים במיוחד, בעלי תכונות אנטיבקטריאליות. לחיתולים אלה כושר ספיגה גבוה במיוחד והם מתאימים גם לשימוש בלילה. עוד מוסר המשווק שמדובר על חיתולים בעלי מד רטיבות, שעשויים מחומרים מנטרלי ריחות. את החיתולים ניתן להשיג במגוון גדלים, החל מסמול, דרך לארג', מדיום, אקסטרא לארג' ואקסטרא אקסטרא לארג'. המחיר – בין 180 ל-250 ש"ח עבור כמות של 30 יחידות.
  • חיתולי נועם (סטרונג) במידה אקסטרא לארג' – על פי המשווק, מדובר על מוצר סופג, המוצע בגזרה גמישה, שוליים נושמים ואפשרות לסגירה רב פעמית. מתאים לזקוקים להגנה במידות גדולות במיוחד. המחיר – 50-65 ש"ח ל -15 יחידות.
  • חיתול Lille Healthcare (רגולר פלוס) – על פי המשווק, מדובר על מכנסונים הזקוקים לפתרון דסקרטי ויום יומי לבעיה של חוסר שליטה בדרגה בינונית או גבוהה. המוצר מוצע בשני גדלים – מדיום או לארג'. מחיר – בין 75 לבין 85 ש"ח לכמות של 26 יחידות.
  • סופגן שקמה (אקסטרא סופר) – על פי המשווק, מדובר על פיתרון ספיגה שאיננו חיתול כי אם סופגן המצוייד בגומי למניעת נזילות. הסופגן נועד להרטבה ברמה בינונית ואף כבדה. המחיר – 45-70 ש"ח לכמות של 20 יחידות.
  • מכנסונים סופגים נועם – על פי תיאור היצרן, מדובר על מכנסונים מבד כותנה נושם, עם סגירה רב פעמית, בגזרה גמישה, שמתאימים לגברים ולנשים. המחיר לכמות של 15 יחידות למכנסונים סטנדרטיים בגודל לארג' עומד על 50-85 ש"ח.
  • USA Comfort Touch – על פי תיאור המשווק, מדובר על מכנסונים חד פעמיים, בעלי כושר ספיגה מוגבר, לשימוש גם בלילה. לעומת חיתולים, מוצר זה מתאים יותר לשימוש חוזר בזכות השימוש בגומי שמחליף את הסקוץ של החיתולים. המוצר מתאים לגברים ולנשים הזקוקים לגודל של מדיום, לארג' או אקסטרא לארג'. המחיר – בין 75 לבין 100 ש"ח לכמות של 14 יחידות.

ראו גם:

השוואת מחירי בר מים

השוואת מחירי מכונות קפה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו