השוואת מחירי דומיין

השוואת מחירי דומיין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת דומיין יכולה להוות נקודת מפתח חשובה בהצלחתו או בנפילתו של כל אתר אינטרנט. כתובת קצרה וקליטה בסיומת מקומית יקלו על הצרכנים לזכור את האתר ולשוב אליו שוב ושוב מבלי צורך להתאמץ.

בשל עובדה זו רבים מבעלי האתרים רוכשים כתובות אינטרנט בסיומת מקומית ישראלית –CO.IL למרות שמחירה לעיתים גבוה מכתובות דומיין זהות בסיומת COM ו –ORG. הצטרפו אלינו ובואו להכיר את העולם העומד מאחורי כתובות הדומיין הישראליות וגם את אפשרויות הרכישה השונות.

כתובות דומיין ישראליות

עד לפני מספר שנים איגוד האינטרנט הישראלי היה הגורם היחידי שהיה מוסמך לרשום כתובות בסיומת ישראלית. מצב זה מנע תחרות בשוק ולמעשה חייב כל גורם שביקש לרכוש כתובת מסוג זה לפנות אל איגוד האינטרנט הישראלי, לברר אם כתובת הדומיין פנויה ולרכוש אותה.

המצב הקיים, לצד התחרות הבלתי פוסקת בנוגע לכתובות דומיין בינלאומיות בסיומת COM, NET ו- ORG אשר הוצעו על ידי ספקים שונים בשבעה דולרים ומעלה הובילו לפתיחת השוק וכיום ישנם ספקים רבים המתחרים ביניהם ומעניקים ללקוחות אפשרות לרכישת כתובות דומיין במחירים נמוכים במיוחד.

הוזלת עלות הרכישה או חידוש הדומיין

רגע לפני שנקפוץ למים העמוקים ונבדוק את טבלת המחירים נציג את הדרך להוזלת הרכישה. היום, יותר ויותר ספקי אחסון מבינים כי כתובת הדומיין חשובה לא פחות ממהירות הגישה לשטח האחסון וגודל התעבורה המוקצה לאתר.

עובדה זו הובילה רבים מהם לצאת אל השוק בחבילות המספקות פתרון כולל ללקוח. חבילות אלו כוללות תשלום על שטח האחסון וקבלת דומיין במתנה או במחיר מוזל במיוחד. בבדיקת השוק ניתן לראות גם חברות המציעות מעבר לאחסון שלהן בתמורה לחידוש כתובת דומיין ישנה בחינם.

מומלץ לבדוק את החבילות שמציעים ספקי השירות השונים אך אל לכם להתפתות ולרכוש חבילה שאינה מותאמת לכם רק בעבור כתובת דומיין בחינם.

השוואת מחירי דומיין

ההשוואה שנציג בפניכם מתייחסת לעלותם של כתובות דומיין ישראליות בסיומות שהצגנו ומומלץ לבדוק את המחירים מעת לעת באתרי הספקים השונים.

להשוואה מעודכנת של מחירי דומיין ישראלי באתר hdn לחצו כאן

box.co.il-  ספקית הדומיין ושרתי האחסון הזולה ביותר בישראל המציעה מגוון רחב של כתובות במחיר של ארבעים ותשעה שקלים כולל מע"מ. החברה מציעה גם שירותי אחסון לאתרים ושירותי בניית אתרים.

InterNIC– חברת רישום הדומיינים מהוותיקות בישראל מציעה לכם אפשרות לרכישת כתובת דומיין ישראלית במחיר של שישים ותשעה שקלים כולל מע"מ. החברה מציעה גם אפשרות לרכישת כתובת דומיין בינלאומית במחיר של קצת פחות מעשרים דולרים. למידע נוסף – דומיין אינטרניק

פוליגון– בצמוד לחברת InterNIC מתמקמת חברת פוליגון המציעה לכם לרכוש כתובות דומיין ישראליות במחיר זהה. בחברת פוליגון תוכלו גם לרכוש כתובות בעברית בסיומת בין לאומית במחיר של מאה וחמישה עשר שקלים לשנה.

Triple C– חברת Triple C אשר הגיחה אל השוק המקומי לפני מספק שנים כספקית אינטרנט ושירותי אחסון בענן מציעה כיום אפשרות לרכישת כתובת דומיין ישראלית במחיר של שבעים שקלים בלבד.

Live DNS– לצד חברת Triple C מתייצבת חברת Live DNS המציעה רכישת כתובת דומיין ישראלית במחיר של 70 שקלים. החברה מציעה מענה דרך שירות לקוחות טלפוני וקופון הטבה לאחסון האתר למשך חודשיים לרוכשי כתובת הדומיין.

נקודה לסיום

חשוב לציין כי ישנם ספקים בינלאומיים המציעים ללקוחות אפשרות רכישה של כתובות דומיין בסיומת ישראלית לצד כתובות דומיין בינלאומיות אך בכל המקרים, למעט מבצעים חריגים מחירה יהיה גבוה יותר מאשר רכישה של כתובת דומיין אצל הספקים הישראלים.

 ראו גם:

השוואת מחירי ספקיות אינטרנט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו