השוואת השכרת רכב

השוואת השכרת רכב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב היא שירות שלרוב, הצורך בו הוא של תיירים המבקרים במקום מסוים ומבקשים ליהנות מהאיכות והשירות של רכב צמוד. עובדה זו נכונה ורלבנטית הן, ובעיקר, לתיירי חוץ במדינות זרות להם, אך גם עבור תיירי פנים שאין להם מכונית פרטית, או שמעדיפים פיתרון אחר של רכב בזמן חופשה.

שימושי השכרת רכב

מובן שהצרכים בשירותי השכרת רכב הם רבים ומגוונים הרבה מעבר לתיירות בלבד, במקרים רבים יש לאזרחי ישראל צורך או רצון לשכור רכב למטרות שונות. בישראל פועלות מספר רב יחסית של חברות השכרת רכב. חלקן גדולות ושייכות למותגים בינלאומיים חזקים, חלקן חברות ליסינג, וחלקן קטנות ומקומיות רק לישראל, קיימות אפילו חברות השכרה של סניף אחד בלבד באזור ספציפי בארץ. שירות השוואת השכרת רכב מאפשר לקבל תמונת מצב אמיתית ועדכנית של כל מחירי ההשכרה, ולבחור את ספק השירות על פי אמת מידה של מחיר.

מעבר לשירותי השכרת הרכב הסטנדרטיים, שבהם מקבלים רכב כלשהו על פי הגדרות וצרכי הלקוח לתקופה של יום אחד או יותר, בשנים האחרונות מתפתח בישראל שוק של השכרת רכב לטווח קצר. הכוונה היא למספר שעות של השכרה למטרת נסיעות עירוניות קצרות. השכרת רכב לטווח קצר של מספר שעות מאפשרת גמישות מירבית ומבטלת את הצורך באחזקת רכב פרטי. כמו כן, לרוב ניתן לאסוף ולהחזיק את הרכבים במגוון מקומות באזורים עירוניים מרכזיים.

השוואת השכרת רכב בארץ

כמו בתחומים רבים אחרים בחיים, גם השוואת השכרת רכב בארץ יכולה בהחלט לחסוך ללקוחות סכומים גבוהים מאוד. יש לבצע השוואה כזו לגבי כל השכרה בישראל או השכרת רכב בחו"ל. נקודה חשובה לגבי השוואת השכרת רכב היא שחשוב מאוד לבחון את ההצעות, כולל את הפרטים הקטנים והמגבלות השונות שעשויות להיות בכל חבילת שירות. יכול להיות שהצעת מחיר אחת תהיה זולה משמעותית מהשנייה, אך בבחינה מדוקדקת יותר יצוצו מגבלות שונות, כגון קילומטרים נמוכים ליום, השתתפות עצמית גבוהה במקרה תאונה, סוגי רכבים לא פופולאריים וכן הלאה. נסקור בקצרה את האתרים המרכזיים שמציעים שירות השוואת השכרת רכב.

את כל חברות השכרת רכב בישראל ניתן למצוא כאן

השוואה והזמנה און ליין באתר NLine.co.il

אתר nline מאפשר לחסוך בזמן יקר מאחר ומנוע החיפוש המשוכלל שבאתר מבצע השוואת מחירים מיידים בין כל חברות השכרת הרכב בישראל. לאחר שתזינו את התאריכים המבוקשים, כתובת האיסוף וההחזרה תקבלו מיידית הצעות מכל החברות המובילות ותוכלו לראות איזו חברה מציעה את ההצעה הטובה ביותר. ניתן להזמין באופן מיידי רכב ובכך לחסוך גם כסף וגם זמן – מומלץ בחום!

השוואת מחירי השכרת רכב ב-NLine

השוואת מחירים באתר "Yes, Please"

אתר Yes, Please מציע לגולשים בו שירותי השוואת השכרת רכב לרכבים בישראל, בחו"ל, ואפילו השוואת מחירים להשכרת רכבי יוקרה לאירועים מיוחדים למיניהם. מעבר לזה, מדובר באתר השוואת מחירים שכולל השוואות בתחומים אחרים ומגוונים מעבר להשכרת רכב או שוק הרכב בכללותו.

האתר אינו מציע מחשבון השוואת מחירים כללי, אלא מבחר של ספקי שירותי השכרה כלליים, ספקים לפי אזורים, או אפשרות לקבלת הצעות מחברות שונות ללא מאמץ. זאת ניתן לעשות על ידי מילוי פרטים אישיים, וחזרה של נציג מכירות מכל חברה לאחר מכן אל הגולש המתעניין.

לאתר הקש כאן

פורטל אוטוקאר

 

פורטל אוטוקאר כולל מידע רב ומגוון מאוד בכל תחומי הרכב. מבחינת השוואת השכרת רכב, האתר מציע השוואה של שירות בישראל או בחו"ל, לצד השוואות מחיר שונות בתחום הרכב, טיפים, תכנים מקצועיים בנושאי רכב וכדומה. גם אתר זה אינו מספק מחשבון כללי של השוואת השכרת רכב, אלא מאפשר לגולשים למלא טופס עם פרטי ההשכרה הרצויים ולקבל הצעות מחיר מכ-5 חברות השכרה בארץ. הנתונים הם: סוג וקטגוריית הרכב, טווח תאריכים רצוי, סוג תיבת ההילוכים, נקודות האיסוף וההחזרה של הרכב, גיל הנהג הצעיר ביותר והערות נוספות.

לאתר הקש כאן

השוואה באתר "קליק וסע"

 

אתר נוסף שמציע השוואת השכרת רכב באמצעות קבלת הצעות מחיר רשמיות מחברות השכרה שונות הוא "קליק וסע". הגולש מזין בשדות ההגדרות את תנאי ההשכרה כגון תאריכים, סוג הרכב, סוג תיבת ההילוכים וכן הלאה. לאחר השליחה הוא מקבל פנייה, ישירה או דרך המייל, מנציגי חברות השכרה עם הצעות מחיר ספציפיות.

לאתר הקש כאן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו