השוואת מחירי טיפולים להשתלת שיער

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תופעת ההתקרחות הגברית, ובמידה מועטה ממנה התופעה של התדלדלות השיער בקרב נשים, נחשבת לדבר טבעי ביותר. אחוז ניכר מהגברים צפוי לסבול בשלב כלשהו לאחר סיום שלב הבגרות המינית מתופעה כלשהי של נשירה המלווה באובדן שיער לצמיתות.

למרות שלפני מספר שנים פרצו לתודעה מספר תרופות שנועדו לשמש פתרון איכותי לבעיית ההתקרחות, הסתבר במהרה שמדובר על פתרון שהוא רחוק מלהשביע רצון.

לעומת זאת, פתרון אחר לתופעת ההתקרחות, בדמות של השתלת שיער, החל לצבור פופולריות רבה, הגם שלא מדובר על הטיפול הזול ביותר שקיים.

הסיבה לפופולריות של טיפול זה נובעת ראשית לכל מהיכולת להשיב את צמחית השיער הטבעי, בלי פשרות. דבר זה מושג בזכות שיפורים שונים שהתפתחו עם השנים ובזכות ניסיון רפואי מצטבר.

מדוע חשוב להשוות בין מחירי הטיפול של השתלת שיער ונבין מדוע קיימים הבדלים גדולים במחיר? עוד נראה מדוע אפשרויות אחרות לטיפול בהתקרחות לא תמיד מצליחים לספק חלופה ראויה, גם כאשר הם זולים יותר.

מהי השתלת שיער?

לפני שנראה כיצד נכון לבצע השוואת מחיר, יש לבין דבר ראשון מהי בכלל השתלת שיער. בניגוד לרושם שנוצר אצל מי שקורא שורות אלה ללא רקע קודם, ההשתלה איננה כוללת הוצאה של שערה בשלמותה והשתלה על גבי הקרקפת הקירחת.

מהמרכז להשתלת שיער נמסר כי הדבר שאותו משתילים נקרא זקיק השערה, וזהו אותו חלק זעיר שאחראי על צמיחת השערה באופן טבעי. עוד דבר שמבדיל פעולה כזאת מהשתלה רפואית רגילה נובע מהיכולת לבצע השתלה עצמית. במרבית המקרים ה"תורם" של הזקיקים יהיה המטופל הקירח (ולעתים רחוקות יותר – המטופלת), שכן מעטים הם האנשים שסובלים מקרחת מלאה ומחוסר מוחלט של זקיקים.

את סוגי ההשתלות נהוג לחלק לשתיים עיקריות, השיטה הראשונה מכונה שיטת הסטריפ והשיטה השנייה ידועה כהשתלה של זקיקים בודדים.

  • שיטת הסטריפ נחשבת לוותיקה יותר ולזולה יותר, לעיתים באופן משמעותי. בשיטה זו נהוג לבצע חיתוך והסרה של רצועת קרקפת (זהו ה"סטריפ", מקור השם של השיטה). מרצועה זו מבצעים מיצוי של זקיקים בתהליך מקוצר שלאחריו מבצעים את ההשתלה.
  • השיטה השנייה נמנעת מביצוע חיתוך שגורם לצלקת, ומבצעים מיצוי של זקיקים בודדים. חסרונה  של שיטה זו, שנחשבת לחדשה יותר, טמון במחיר היקר יותר בשל הליך מיצוי הזקיקים.

שווה להשקיע

אחרי שהסברנו את עקרונותיה של השתלת שיער מודרני ולפני שנסביר על המאפיינים שמשפיעים על הבדלי המחיר, נייחד מספר מילים ליתרונות השיטה לעומת שיטות אחרות למאבק בהתקרחות.

לעומת שיטות של קעקועים דמויי שערה, למשל, השתלה יוצרת מראה איכותי של שער מלא. אמנם השער לא יהיה מלא כמו בגיל צעיר, אולם מטפל בעל ניסיון יוכל לתת רושם של שער מלא יותר, ללא כל סימן לביצוע ההשתלה.

לעומת שיטות שכוללות תרופות, למשל, להשתלה אין כל תופעות לוואי ולא תתכן תופעה של דחיית השתלים. העובדה שהשתלים נלקחים מהמושתל עצמו (מהעורף, מצידי הראש ולעיתים מאזורים אחרים בגוף) מבטיחה אחידות במראה השיער וחידוש הצמיחה הטבעית.

התוצאות האיכותיות של ההשתלה הביאו רבים למסקנה ששווה להשקיע בהליך זה, שמשיג תוצאות יפות. מכיוון שישנם מכונים ורופאים רבים שמעורבים בטיפולים כאלה, חשוב להשוות מחירים ויש לשים לב במיוחד לכמה נקודות.

  • ראשית, חשוב לבדוק היטב האם הצעת המחיר מתייחסת לשיטת הסטריפ או שמא מדובר על השיטה החדשה יותר. יש לקחת בחשבון שככל שהאזור הקירח גדול יותר, כך ההשתלה תהיה יקרה יותר.
  • שנית, חשוב לבדוק מהי מידת ניסיונו של המטפל, מבחינת מספר שנים ומבחינת מספר מטופלים.
  • שלישית, כדאי לבקש המלצות ממטופלים קודמים, שכן אלה יכולים להעיד על התוצאות בפועל. כך אפשר לראות האם המחיר המבוקש שווה את ההשקעה.

ראו עוד בנושא "שיער":

השוואת מחירי הסרת שיער בלייזר

השוואת מחירי אינפרא אדום להסרת שיער

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו