השוואת מחירי מוצרים חשמל

השוואת מחירי מוצרים חשמל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כאשר מעוניינים לרכוש מכשירי חשמל ומוצרי חשמל שונים לבית, למשרד וכל צורך אחר כדאי לבצע השוואת מחירים מקיפה ולעשות שימוש מושכל גם במידע שזמין באינטרנט.

בין היתר חשוב לבצע השוואת מחירים של מוצרי חשמל באתרים הנבחרים שכוללים מנועי חיפוש לפי קטגוריות ולפי פרמטרים שונים.

עם זאת, חשוב גם לבדוק אפשרויות שוות שמציעות חנויות חשמל גדולות ואשר לא תמיד מתפרסמות ברגע האמת באינטרנט.

ישנם אתרים מרכזיים להשוואת מכירים נסקור כמה חנויות חשמל גדולות ונדבר גם על כמה קריטריונים נכונים להשוואה.

אתרי השוואת מחירים

בשנים האחרונות הפך האינטרנט לכר פורה של אתרי השוואת מחירים. בין המוצרים הפופולריים ביותר שכדאי להשוות בהם מחירים ניתן למצוא את מכשירי החשמל הגדולים לבית כגון תנורים, טלוויזיות, מקררים ומזגנים וכן מוצרי טכנולוגיה כגון טלפונים חכמים, מחשבים וציוד היקפי. גם את מחיריהם של מוצרי חשמל קטנים יותר כדאי לבדוק להשוות ולצורך כך כדאי להכיר כמה שמות מובילים של אתרי השוואת מחירים.

  • אתר זאפ – זהו אחד מאתרי השוואות המחירים המובילים בישראל וניתן למצוא בו גם מגוון עצום של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. האתר הינו בעל וותק של קרוב לחמש עשרה שנים, זמן ארוך מאוד בעידן הטכנולוגי. באתר ניתן לחפש מוצרים לפי שם של מותג, לפי סוגים שונים של מוצרים, לפי סוגים של שימושים. בכל מוצר ומוצר ניתן לקבל תוצאות לפי רמות מחיר, לפי גודל, נפח וכדומה.
  • אתר כמה – באתר ניתן לבצע השוואות וחיפושים לפי קטגוריות כגון מערכות טלוויזיה וסטריאו, מוצרי חשמל לבית, מוצרי חשמל המיועדים למטבח וכדומה. יש אפשרות לקבל מידע גם על מוצרים שנמכרים לפי חנויות שונות כך שכל אחד יכול לבצע איתור וחיפוש בצורה שנוחה עבורו.
  • אתרים נוספים להשוואת מחירים יעילה למוצרי חשמל כוללים את אתר די (דפי זהב), וויסביי, ויש כמובן גם רבים אחרים.

חנויות חשמל גדולות

מלבד אתרי השוואת מחירים באינטרנט כדאי להשוות מחירים של מוצרי חשמל גם בחנויות המובילות ובאתרי האינטרנט שלהם. בין החנויות ניתן לציין למשל את טרקלין חשמל, אלמ, מחסני חשמל, שקם אלקטריק וכן הלאה.

קריטריונים נכונים להשוואה

קריטריונים נכונים של השוואת מוצרי חשמל כוללים לא רק את מחיר המוצר לצרכן אלא גם כמה פרמטרים חשובים נוספים. בין היתר כדאי להשוות ולבדוק:

  • אחריות – מהי תקופת האחריות, מי מספק אותה, מה עושים במקרה של תקלה. לעיתים שווה לשלם מעט יותר בשביל לקבל אחריות מקיפה או ביטוח (מאוד רלוונטי במקרה שרוכשים מוצרי אלקטרוניקה מתוחכמים, מחשבים וסלולר).
  • התאמה לצרכים – לא כדאי לבחור מוצר זול שלא בהכרח עונה על הצרכים. בנוסף חשוב מאוד לוודא שהמוצר תואם את הציפיות, שהוא לא כולל פונקציות מיותרות שאולי מיקרות אותו שלא לצורך. חשוב גם לוודא שהמידות תואמות את המיקום בבית שכן תנור גדול מדי, למשל, שלא יתאים לחלל ולמשטח העבודה יהיה בחירה מאכזבת מאוד.
  • נתונים טכניים – מזגנים, למשל נבדלים מאוד האחד מהשני בנתונים הטכניים כגון הספק, עבודה יעילה, חדשנות הטכנולוגיה. גם מקררים, תנורים ומוצרים אחרים בוחרים רק לאחר שבוחנים היטב ומשווים מחיר אך גם מאפיינים טכניים וטכנולוגיים.
  • המלצות – כדאי מאוד לבחון המלצות לפני שמבצעים את הרכישה בפועל. ההמלצות יכולות להיות מאנשים שמכירים אך נוח יותר לבדוק המלצות ודעות בפורומים ובאתרי אינטרנט נבחרים.

ראו השוואת מחירי מוצרים נוספים:

טיפים להשוואת מחירים בין רשתות המזון הגדולות

השוואת מחירי סוככים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו