השוואת מחירי הובלות

השוואת מחירי הובלות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קניתם דירה חדשה? סיימתם לבנות את הבית? משפרים דיור או מחליטים לעבוד לבית גדול יותר? בשלב זה אתם בוודאי זקוקים לשירותים מקצועיים של הובלה והעברת דירה. מספר הספקים בתחום והכמות של חברות ההובלה איננו קטן בלשון המעטה ויש לא מעט הבדלים בין חברה לחברה.

למעשה, יש גם הבדלים מהותיים בין סוגי הלקוחות המבקשים בשירות הובלות – אם מדובר על לקוחות עסקיים וחברות שגם הם זקוקים מעת לעת לשירותי הובלה עם אפיונים מיוחדים או אנשים פרטיים שצריכים העברה בודדת.

בשורות הבאות נראה איך חשוב לבצע השוואה של מחירי הובלות כדי לקבל תמונת מצב אמיתית. בנוסף, נראה אילו מאפיינים עשויים לייקר את ההובלה ומתי ניתן להוזיל אותה. לבסוף, נכיר כמה מהאתרים המקצועיים שמספקים הצעות מחיר לצורך השוואה.

תמחור של הובלות

חברות הובלה שונות עשויות להתייחס אחרת לנושא התמחור ואין ספק שיש חברות שמציעות ערך מיוחד בזכות מוניטין, מקצועיות מיוחדת, שירותים מיוחדים נוספים. עם זאת, יש כמה וכמה פרמטרים שמשפיעים על התמחור גם ברמת ענף ההובלות בכל הארץ. כאשר משווים בין מחירי הובלות שונים חשוב לא לשכוח לציין מראש את המאפיינים החשובים שכן אם לא כן, ההובלות בפועל יעלו הרבה יותר ממה שסוכם מראש.

בין היתר, על מחיר ההובלות ישפיעו מרכיבים כגון:

  • מעלית – בבניינים שאין בהם מעלית יש לבצע חלק ניכר מהעבודה באמצעות הובלה במדרגות דבר שתמיד כרוך בתוספת תשלום. ככל שהקומה גבוהה יותר גם העלות תהיה לרוב גבוהה.
  • הובלה מורכבת – כאשר יש מורכבות מיוחדת בהובלה, כאשר הגישה לבית מוגבלת, כאשר יש פריטים גדולים או מיוחדים במינם (פסנתר הוא דוגמא מקובלת) עלות ההובלה תעלה בכלל החברות.
  • מספר הפריטים, מספר החדרים, גודל הדירה – ככל שיש יותר פריטים להובלה כך המחיר בדרך כלל יעלה. הערכת כמות התכולה נעשית בדרכים רבות כאשר על פי רוב נעשה שימוש במספר החדרים של הדירה. ככל שמדובר בדירה גדולה יותר כך ההובלה תהיה יקרה יותר.
  • מנוף – במקרים מסוימים עולה צורך לעשות שימוש במנוף לצורך העברת פריטים שונים אל הדירה החדשה או מחוץ לדירה הישנה. עבודה כזאת מצריכה ציוד מיוחד ועל כן המחיר יהיה גבוה יותר.
  • מועד ההובלה והמרחק – באופן טבעי כאשר מדובר על הובלות בין עירוניות ובפרט על הובלות למרחקים ארוכים כך יש צפי לעליה במחיר. גם לתאריך יש משמעות כאשר בתקופת הקיץ וכן בתחילת או בסוף חודש (ובכלל, בתקופות עמוסות) המחירים עולים.
  • רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד? באתר vmooving.co.il תוכלו לבצע השוואות מחירים ולקבל מידע נוסף בתחום ההובלות.

משווים באינטרנט

בזכות אתרי אינטרנט מתמחים קל יותר מתמיד לקבל חוות דעת על חברות הובלה וכן לבצע השוואת מחירי הובלות בצורה קלה ונוחה. בין האתרים שכדאי להכיר ניתן למצוא את:

  • הובלה – אתר זה מספק טיפים חשובים לבחירה בין חברות הובלה וניתן להשאיר בו פרטים על מנת לקבל הצעות מחיר. באתר יש רשימה נרחבת של ספקי שירות וכן מחירות של הובלות.
  • מידרג – אתר שמציע השוואת מחירים של ספקי שירות שונים תוך קיום פיקוח על טיב השירות. באתר ניתן למצוא מחשבון משוכלל להערכת עלות, הסברים על מושגים בהעברת דירה והובלות, המלצות של לקוחות וכמובן – רשימה של ספקי שירות בתחום ההובלות.
  • MyPrice – באתר ניתן למצוא מידע ופרטים על חברות להובלות פרטיות ועסקיות וניתן להשאיר פרטים בכדי לקבל הצעות מחיר מכמה ספקים מתאימים.
  • טוב תודה – באתר רשימה של מובילים שנחשבים למומלצים, ניתן לבצע השוואה של מחירים על פי אפיוני ההובלה וכן ניתן לראות הצעות מחיר בסיסיות על פי ספקים ועל פי טווחי מחירים.

ראו גם:

השוואת מחירי פרקטים

מעבר דירה – השוואת מחירים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו