השוואת מחירי הסרת שיער בלייזר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הסרת שיער בלייזר הפכה עם השנים לעניין מבוקש, גם בקרב המין הנשי וגם בקרב המין הגברי אשר רוצים להפוך את גופם לחלק, נקי משערות מיותרות ואסתטי.

בעקבות הביקוש הרב להסרת שיער התפתחו שיטות שונות למטרה זו, אך לא כולן מסירות את השיער לצמיתות. המטרה בטיפולים של הסרת שיער בלייזר היא להסיר אותו לצמיתות, בל יופיע שוב על הגוף, באותם מקומות שטופלו.

הסרת שיער בלייזר היא השיטה המתקדמת ביותר בתחום האסתטיקה. הסרת שיער בלייזר נעשית באמצעות מכשירים שונים, כאשר מספר הטיפולים נע בין שמונה טיפולים ל-10, אולם קשה מאוד להעריך מראש את מספר טיפולי הסרת שיער בלייזר שכל אדם יצטרך לעבור עד אשר תתקבל תוצאה חלקה לגמרי, מכיוון שזה משתנה מגוף לגוף- מבנה וחוזק השערה.

כל מכוני האסתטיקה הגדולים והמובילים ביותר בארץ מציעים ללקוחותיהם טיפולי הסרת שיער בלייזר, כאשר כל מכון מציע מחירים שונים. להלן רשימת המכונים הידועים ביותר והשוואת המחירים ביניהם:

מכוני אסתטיקה מובילים

רשת פרופורציה

הסרת שיער בלייזר לנשים במפשעה וברגליים עולה 122 שקלים ב-72 תשלומים. סך הכול הטיפול כולו עולה 8,784 שקלים.

המחיר מתעדכן מעת לעת, ולפעמים ניתן למצוא מבצעים חמים. כדאי לפנות קודם לכן לרשת פרופורציה עצמה על מנת לברר את המחירון המדויק לטיפולי הסרת שיער בלייזר.

רשת פרופורציה היא בעלת ניסיון רב של שנות טיפול הסרת שיער בלייזר והיא משתמשת בטכנולוגיה היעילה ביותר. המכון מתאים תכנית טיפול אופטימלית לכל מטופל על פי סוג השיער ועל פי גוון העור. הטיפולים נערכים על ידי רופאים בלבד במסגרת של 12 טיפולים.

רשת פרופורציה יצאה במבצע לנשים- מי שבוחרת בטיפולי הסרת שיער מהרגליים במחירי מבצע מקבלת טיפולי הסרת שיער מבית השחי או מהמפשעות במתנה

גם גברים יכולים ליהנות ממבצע מיוחד- מי שמגיע לטיפולי הסרת שיער מהחזה ומהבטן במחירים שבמבצע מקבל טיפולי הסרת שיער מהעורף במתנה.

הסדרים בלעדיים לרשת פרופורציה בטיפולי הסרת שיער בלייזר בסבסוד של קופות החולים לאנשים אשר מבוטחים בביטוחים המשלימים: "מאוחדת שיא" (לחברי קופת חולים מאוחדת) ו"כללית מושלם פלטינום" (לחברי קופת חולים כללית).

אנשים אשר מבוטחים ב"כללית מושלם זהב" זכאים להנחה של 25% מקסימום ממחירי הטיפולים.

אמריקן לייזר

הסרת שיער בלייזר ניתנת ב-40% הנחה מהמחיר המקורי, ולעתים ניתן למצוא מבצעים של 1+1. זוהי הרשת בעלת הידע והניסיון הרב ביותר בתחום של טיפולי הסרת שיער בלייזר בארץ.

הרשת מעניקה התחייבות בכתב על כל הטיפולים עד אשר מושגת התוצאה הרצויה. הטיפולים נעשים תחת פיקוח רפואי ועומדים בתקנים המחמירים ביותר אותם הציב משרד הבריאות.

הטכנולוגיה מותאמת באופן אישי למטופל מבחינות שונות: עוצמות החוזק, אורכי גלי לייזר, צורת פולס האור ומשכו, והכול מתוך מטרה להשיג תוצאות מקסימליות.

המרכז להסרת שיער בלייזר

המרכז להסרת שיער בליזר מתמחה בכל סוגי הטיפולים להסרת שיער ושם לעצמו למטרה להוביל את השוק הישראלי במיוחד בטיפולים בלייזר. באתר המרכז מידע רב על אפשרויות הטיפול, טיפים ומידע נוסף.

לאתר המרכז להסרת שיער בלייזר

CARE שירותי רפואה

מכון ותיק ובעל ניסיון רב בתחום הסרת שיער אשר משתמש בטכנולוגיה מובילה על מנת להבטיח למטופלים את התוצאות האופטימליות ביותר.

הטיפולים ניתנים תוך התאמה אישית לסוג השערה, לגוון העור ולאזור בגוף. אחת לחודש המכון מציע מחירי מבצע מיוחדים. ניתן לפרוס את התשלומים בצורה נוחה- עד 72 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.

נאטורפיל

הסרת שיער בלייזר במבצע מיוחד לקראת הקיץ- 1+1 על כל הטיפולים. בנאטורפיל עובדים רק רופאים ואחיות אשר מוסמכים בהפעלת מכשירי הלייזר השונים.

טיפולי הסרת השיער נערכים תחת פיקוח מלא של מנהל רפואי. מכשירי הלייזר איתם עובדים בנאטורפיל הם "לייטשר" ו"סופרנו" שהם המובילים והמוכחים ביותר בשוק.

ראו גם:

סובלת מורידים בולטים ברגליים? השוואת מחירי טיפולים

מעוניינים לעבור טיפול להסרת שיער – השוואת מחירי טיפול באינפרא אדום

https://pricer.co.il/

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו