השוואת מחירי השתלות שיניים

השוואת מחירי השתלות שיניים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טרם התחלת טיפולי השתלות שיניים מומלץ לעצור לרגע ולהתבונן במתרחש סביב התחום. מספר הרופאים אשר מעניקים את טיפולי ההשתלות הוא רב וכך גם מגוון המחירים.

כדאי מאוד לתת את הדעת בנוגע לפערים הקיימים במחירים, להבין ממה הם נובעים ולבסוף להחליט את ההחלטה הנכונה ביותר.

עוד בטרם נעסוק בהשוואת מחירי השתלות שיניים, כדאי לדעת שעל פי חוק כל רופאי השיניים בארץ רשאים לעשות טיפולי השתלות שיניים, ואין כל חובה שהטיפול ייעשה באמצעות מומחה.

למרות העובדה הזו מומלץ להתייעץ עם רופא שיניים מומחה בהשתלות ולקבל את התמונה כולה, כי מדובר בטיפול חשוב, מורכב ויקר.

כל רופא ממליץ על סוג טיפול אחר, בהתאם לדרך הטיפול בה הוא מאמין ואיתה הוא עובד, בהתאם למבנה הפה והשיניים ובהתאם ליכולות הכלכליות של המטופל, כך שמחירי השתלות השיניים יכולים להיות זולים באופן יחסי לטיפולי שיניים בכלל או יקרים מאוד.

מדוע הטיפול יקר?

למרות השוני שבין טיפולי השתלות השיניים, ניתן להבין כי הם יקרים מאוד, בהשוואה לטיפולי שיניים אחרים. הטיפולים עשויים להגיע אפילו לעשרות אלפי שקלים לכל השתלים גם יחד.

שתלי שיניים אמורים להחזיק מעמד בפה זמן רב ולכן הם חייבים להיות עשויים מחומרים טובים ויקרים. טיפולי השתלות שיניים אורכים זמן רב וגם עלותם היא גבוהה. הרופאים משקיעים זמן רב בטיפול, והמחירים הנגבים בעבורם מוכיחים זאת.

אתר implants.org.il מציע השוואת מחירי השתלות שיניים – חובה לבדוק לפני שמתחילים טיפול

פערים בין המחירים – ממה הם נובעים?

  • מומחיות רופא השיניים: ככל שרופא השיניים בעל ותק בתחום השתלות השיניים וככל שהוא צבר ניסיון רב יותר, הוא גובה סכום רב על כל שעת עבודה.
  • סוגים שונים של שתלים: קיימים סוגים שונים של שתלים- שתלים אירופאיים, שתלים אמריקאים ושתלים ישראליים, כאשר העלות של השתל הפשוט ביותר היא כ-300 שקלים והעלות של היקר ביותר היא 1,500 שקלים.
  • שימוש בעזרים שונים בטיפול: מחירי הטיפול תלויים גם באיכות החומרים- כתרים ומבנים. שימוש בכתרים ובמבנים באיכות גבוהה כגון כתר ממתכת חצי אצילה/אצילה או כתר "מזירקוניה" מייקר את הטיפול, ולהיפך. שימוש בכתרים ובמבנים באיכות נמוכה יחסית מוזיל את הטיפול.
  • עבודת מעבדות השיניים: ככל שמעבדות השיניים מייצרות עבודה באיכות גבוהה יותר, ערך הטיפול יעלה, ולהיפך.

סוגי השתלות שיניים ומחירם בממוצע

מחירי השתלות שיניים משתנים בהתאם לכל הגורמים אשר צוינו מעלה. נביא כאן שלוש דוגמאות למחירי השתלות שיניים שהם נפוצים מאוד כיום בתחום זה:

  • שתל בודד יכול לעלות כ-3,500 שקלים, בתוכם נכלל גם מחיר הטיפול עצמו.
  • מבנה לשתל בודד אותו מרכיבים על גבי השתל עצמו יכול לעלות כ-1,500 שקלים.
  • כתרים אשר מכסים את השתלים יכולים לעלות כ-3,000 שקלים. מחיריהם של הכתרים משתנים מהסיבה היחידה שהם תלויים בסוג ובמיקום שלהם בתוך הפה. על כל אזור בפה גובים מחיר אחר להנחת השתל.

מחירם של טיפולי השתלות שיניים עבור שן אחת בודדת עשוי להגיע עד 8,000 שקלים. יש לקחת בחשבון כי טיפול השתלת שיניים אינו דבר פשוט כל כך, וישנם מקרים בהם רופאי השיניים נאלצים לעשות עבודה נוספת כגון השתלת עצם חסרה, שכרוכה כמובן בעלות כספית נוספת.

כיום קיימות שיטות מתקדמות להשתלות שיניים אשר מאפשרות לשקם את הפה במספר טיפולים מופחת ואף ביום אחד!

לסיכום – לפני היציאה לדרך!

בטרם בוחרים את המרפאה, את הרופא ואת שיטת הטיפול של השתלות השיניים, חשוב לבחון כמה הצעות מכמה מרפאות ומכמה רופאי שיניים.

רופאים שונים מציעים הצעות שונות ומחירים שונים. חשוב לבדוק מהי דרך הטיפול המתאימה ביותר עבור כל אחד, על פי היכולות הכספיות שלו, ולבדוק גם את טיב הטיפול ואת האיכות שלו לאחר פעולה.

ראו גם:

מחירון אסתטיקה

השוואת מחירי בוטוקס

השוואת מחירי הסרת שיער בלייזר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו