השוואת מחירי אולמות חתונה

השוואת מחירי אולמות חתונה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בישראל ניתן למצוא מגוון גדול של אולמות חתונה וגני אירועים. בעבר הלא רחוק לא היה קל לבצע השוואת מחירים יעילה. כיום, השוואת מחירי אולמות חתונה נעשית בצורה הרבה יותר נוחה, יעילה ופשוטה בזכות כמה וכמה אתרים מתמחים.

כדאי לדעת שלא כל אתרי השוואת המחירים שעוסקים בחתונות ובאירועים בכלל פועלים באופן דומה. יש כמה וכמה דרכים שבהם ניתן לקבל את הצעות המחיר ויש עוד לא מעט פרטים שחשוב לקחת בחשבון.

לפני שמתחילים

לפני שמתחילים לבצע השוואת מחירים של אולמות חתונה וכן של גני אירועים חשוב מאוד לדעת כיצד נכון לבצע את ההשוואה. מטבע הדברים ישנם אולמות יקרים יותר וישנם אולמות יקרים פחות אולם חלוקה זו איננה הדבר העיקרי. יש לא מעט גורמים שיכולים להוזיל את העלות או לחלופין – ליקר אותה.

  • קיץ מול חורף – באופן כללי אין ספק שאירועים וחתונות שנערכים בתקופת הקיץ יהיו יקרים יותר מאלו שנערכים בעונת החורף. מי שלא ממש חשוב לו תאריך כזה או אחר בהחלט יכול ללכת על אירוע חורף. עם זאת, זוגות רבים מגלים נטייה שלא לוותר על מזג אוויר נעים החיוני במיוחד במקרה של גני אירועים.
  • ערב מול צהרים – חתונות שמקיימים בימי שישי בצהרים יכולות להוזיל את העלות לעומת חתונות שעורכים בשעות הערב, כפי שמעדיפים מרבית האנשים. מי שאירוע צהרים מתאים לו בהחלט יכול לקחת זאת בחשבון.
  • אמצע השבוע מול סופ"ש – אומנם לא נהוג לערוך חתונות בערבי שבת אבל בערבי חמישי – בהחלט כן. האווירה של יום חמישי נחשבת למיוחדת מאוד לאור סוף השבוע המתקרב ומי שבוחר בכך צריך לצפות לעליה במחיר.
  • תאריך פנויים והרגע האחרון – מי שמתכנן אירוע של חתונה ברגע האחרון עשוי אולי לחוות מעט לחץ של זמן אבל בהחלט ניתן להוזיל את העלויות במקרה שמוכנים להתפשר על תאריך פנוי.

יש לציין שעלות האולם או הגן מתבססת גם על תוספות כגון עיצוב, הגברה, תאורה, מוניטין ויוקרה, מנות מיוחדות ותוספות שונות. יש גם קשר בין מספר האורחים והעלות, כמובן.

משווים בנוחות וחוסכים כסף

אתרי אינטרנט בתחום החתונות והמחירים יש לא מעט. עם זאת, יש הבדלים לא קטנים בין האתרים ויש כמה סגנונות מובילים של אתרים. ראשית, ניתן למצוא את האתרים שכוללים סקירות כלליות או הסברים כללים על מחירים וכן מחשבונים שנותנים הערכה כללית. שנית, ישם אתרים שאצלם משאירים פרטים אודות האירוע הרצוי ומקבלים הצעת מחיר למייל, של כמה וכמה אולמות. שלישית, ישנם אתרים שמרכזים הרבה מאוד אולמות וגנים וניתן לראות במקום מהם המחירים ועל אילו תוספות יש להוסיף כסף.

אתרים לדוגמא:

  • אתר וודקוסט – אתר נוח ומקצועי שכולל בתוכו יותר מארבע מאות גנים ואולמות לאירועים וחתונות. ניתן לבצע מיון של התוצאות לפי שם או לפי מחיר. ניתן לבצע גם סינון לפי אירועי קיץ, חורף או מספר מוזמנים. יש אפשרות להשאיר פרטים ולקבל הצעות מחיר אישיות.
  • אתר מנה מנה – באתר רשימה של לא מעט אולמות וגנים. ניתן לבצע סינון למשל לפי אזורים בארץ. באתר ניתן למצוא גם מידע רב ומחירים של ספקים שונים לאירוע ויש אפשרות להשאיר פרטים כדי לקבל הצעות מחיר.
  • אתר מיט פור מיט – באתר ניתן למצוא מחשבונים שונים והוא לא נועד להצעות מחיר קונקרטיות. עם זאת, באתר יש חוות דעת של זוגות שרוצים לסייע לאחרים מניסיונם.
  • מיי פרייס – מקבלים הצעת מחיר מכמה אולמות או ספקים לחתונה לאחר שמשאירים פרטים באתר. יש כמובן גם אתרים רלוונטיים נוספים כגון יס פליס ואחרים.

ראו גם:

השוואת מחירי מכונות קפה

השוואת מחירי בר מים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו