השוואת מחירי לחצני מצוקה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

לחצני המצוקה הם ללא ספק המצאה חשובה ומשמעותית מאוד בבחינת הענקת תשומת לב וטיפול רפואי מהיר לקשישים ואנשים אחרים הזקוקים להשגחה צמודה.

לחצן מצוקה מאפשר למשתמש להזעיק עזרה בצורה מהירה ופשוטה – פושט לוחצים על הלחצן שלרוב מחובר למשתמש במקום שנוח לו ומיד מועברת קריאה למוקד שירות מקצועי.

לחצני מצוקה מאפשרים לבני משפחתם של הקשישים או החולים שקט נפשי וגם למשתמשים עצמם את הידיעה שכמעט בכל מצב יוכלו להזעיק סיוע מיידי.

השוואת מחירי לחצני מצוקה תאפשר לכם למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר מבחינת עלויות והתאמה למצב הספציפי.

למי הלחצן מומלץ?

באופן כללי, לחצני מצוקה ולכן גם ביצוע תהליך השוואת מחירי לחצני מצוקה, רלבנטיים לכל מי שנמצא במצב בו הוא עלול להזדקק לסיוע מהיר ושקיים סיכוי סביר שיהיה לבדו בקרות מקרה שכזה.

הכוונה היא בעיקר לקשישים החיים לבדם וגם לאנשים הסובלים בשלל מחלות כרוניות כדוגמת מחלות לב וכלי דם, סוכרת, בעיות נשימה, לחץ דם גבוה, חולים לאחר ניתוחים מורכבים ועוד.

חשוב לציין שעבור תשושי נפש וקשישים הסובלים מהפרעות קוגניטיביות למיניהן, יש לבחון עם גורם מקצועי האם מומלץ לחצן מצוקה – כי במקרים רבים אנשים אלו לא יזכרו או ידעו להשתמש בלחצן, כך שמדובר על סיוע לו יעיל והוצאה מיותרת של כסף במקרים אלו.

אם אתם או מי מיקיריכם נמצא במצב רפואי מורכב או עשוי להזדקק לסיוע רפואי מיידי – לחצן מצוקה הוא הפיתרון האידיאלי לשקט נפשי ומתן מיטב האפשרויות בטווח זמן מהיר ויעיל.

סוגי לחצני מצוקה

ישנם מגוון לחצני מצוקה בשוק מבחינת מותגים ומאפיינים, החל מפשוטים ביותר ועד מורכבים ומשוכללים יותר.

הסוג הפשוט ביותר של לחצן מצוקה הוא מוצר שבאמצעות לחיצה על כפתור מבצע חיוג אוטומטי לכמה מספרי אנשי קשר מוגדרים ו/או מפעיל אזעקה חזקה בשטח הבית.

סוג נוסף, מתקדם ורלבנטי יותר הוא כזה המקושר למוקד שירות אנושי – המשתמש לוחץ על הכפתור ומוקד השירות יכול לדבר איתו ישירות או דרך אינטרקום מיוחד, מתקשרים מיידית לאנשי קשר מוגדרים ובחלק מהמקרים יש בלחצן יכולת איתור של המשתמש בכל מקום.

כמו כן, ישנם לחצני מצוקה נייחים שמתחברים לטלפון נייח או בכל מקום נבחר בבית, יש ללחוץ עליהם להפעלת קריאת הסיוע ולחלופין ישנם לחצני מצוקה ניידים שהם יעילים יותר מבחינת שימושיות. לחצן נייד נמצא על המשתמש עצמו בצורה צמיד, שרשרת, בכיס וכו', בעת הצורך פשוט לוחצים עליו והפניה מועברת למוקד –אידיאלי לנפילות וכיוצא באלו.

אילו גורמים מספקים לחצני מצוקה

בישראל, ניתן לרכוש לחצני מצוקה ממגוון רחב מאוד של חברות פרטיות המספקות שירותי בריאות וציוד היקפי שונה.

כמו כן, ניתן במקרים מסוימים ובחלק מהספקים לקבל הטבות לחברי קופות החולים השונות. החברות הפרטיות המוכרות את לחצני המצוקה עובדות עם מוקדים מקצועיים כך שבסופו של דבר מרבית הלחצנים מקושרים לאותם כמה מוקדי שירות מקצועיים שאליהם מגיע האות מהלחצן ושמהם נציגי השירות יוצרים קשר עם המשתמש ובני משפחתו המוגדרים במערכת.

מחירי לחצני מצוקה והשירותים הנלווים

השוואת מחירי לחצני מצוקה היא חשובה מאוד כדי לבחון את העלויות של הלחצנים מבחינת רכישה ראשונית והן מבחינת עלויות הנלוות ועלות השירות של המוקד אם ישנו סעיף כזה.

מחירי לחצני מצוקה אינם גבוהים במיוחד, תלוי בסוג כמובן, ועל פי רוב הלחצנים נגישים לכל אדם הזקוק להם – באופן פרטי או בסיוע של קופת החולים/ביטוח לאומי.

חשוב לבחון עלויות נלוות של השירות, כגון עלות התקנת לחצנים נייחים בחדרים נוספים בבית, התקנת לחצנים נייחים, עלות חודשית עבור מוקד השירות שמנטר את הלחצן וכן הלאה.

מקורות להשוואת מחירי לחצני מצוקה:

ראו גם:

ביטוח חיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו