השוואת מחירי נופש ותיירות

השוואת מחירי נופש ותיירות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ברחבי הרשת ישנם מספר לא מבוטל של אתרי השוואת מחירים לחבילות תיירות שכוללים תיירות פנים, תיירות חוץ, ומשווים מחירים לפי קטגוריות משנה שונות. ניתן להשוות חבילות נופש מלאות, טיסות שכר, טיסות סדירות, השכרת רכב בחו"ל וכן מחירי מלונות בארץ ובחו"ל.

לקראת זמן החופשה שלכם, כדאי לבדוק אלו אתרי השוואת מחירים מכוונים אתכם לדילים משתלמים וטובים, ולא רק מבחינת המחיר. חשוב לדעת אם האתר מפנה לסוכנים אמינים ולחברות שתוכלו לסמוך עליהם.

בנוסף, חשוב לוודא שרמת השירות בחברות אליהם מפנה אתר השוואת המחירים היא גבוהה, שהצעות החופשות רבות, ושהאתר מאורגן ונוח לשימוש.

אתרים המתמקדים בתחום התיירות

סביב העונות שהן עונות מתויירות יותר, כמו לפני חג הפסח או חופשת הקיץ, צצים כפטריות אחרי הגשם אתרי השוואת מחירים ספציפיים לתחום התיירות.

אפשר לחשוב שאותם אתרים, העוסקים בתחום הזה באופן ייחודי, יהיו מפורטים יותר, יציעו הצעות מגוונות יותר ויפנו לסוכנים רבים יותר, אך לא תמיד כך המצב.

בין האתרים המתמחים בהשוואת מחירים לתיירות תוכלו לראות אתרים אשר בנויים היטב, אך לא תמיד ההצעות שהם מציעים הן באמת האטרקטיביות ביותר. בבדיקה שנערכה נמצא שדווקא האתרים הגדולים והוותיקים מציעים על אותה חופשה הצעה טובה יותר. אולי זאת משום שהם מציגים תנועת גולשים גדולה יותר ועל כן מקבלים מחירים טובים יותר מחברות התיירות, כמו כל גוף צרכנים גדול.

לאתר travel list הקש כאן

לאתר my trip הקש כאן

זאפ השוואת מחירים בתיירות

באתר השוואת המחירים זאפ, תוכלו למקד את החיפוש שלכם בעזרת הגדרת היעד לחופשה, הגדרת התקציב, והגדרת תאריכי היציאה והחזרה. גם אם אתם רק רוצים להתעניין באופן כללי במחירים בשטח, ניתן לראות פרטים רבים של חופשות, חבילות נופש וטיסות דרך קטגוריות כלליות.

בכניסה לאתר השוואת מחירים לנופש בזאפ, ניתן לראות גם רשימת יעדים פופולאריים של ישראלים במחירים אטרקטיביים במיוחד. כך למשל, אפשר למצוא מחירי נופש משתלמים לכרתים, לברלין, לבורגאס, או לאיה נאפה.

האתר זאפ תיירות מבצע השוואת מחירים של טיסות שכר או טיסות סדירות רגילות, ואף מציע השוואת מחירים של השכרת רכב בארץ ובחו"ל.

לאתר זאפ תיירות ונופש הקש כאן

דוגמה להשוואת מחירים בזאפ תיירות

אם אתם בוחרים חבילת נופש בברלין למשל, תקבלו בזאפ תיירות אפשרויות חופשה מרובות ליעד הזה. באתר ישנה חלוקה נוחה לפי רמת המלון, וניתן לבחור את זמן ההמראה של הטיסה. תוכלו לבחור חברות תעופה מקומיות כמו אייר ברלין, או בחברת התעופה הישראלית, אל על.

בחיפוש אפשר גם לבחור את שדה התעופה בנחיתה בגרמניה. החיפוש נותן רשימת שמות של מלונות, תמונות של המלונות השונים ומחירי לינה בהם.

ניתן לבחור במספר רב של סוכני נסיעות. לאחר שבוחרים במלון, תוכלו לראות חברות שונות שהן למעשה סוכנים המציעים את חבילות הנופש. חלק מהסוכנים מציעים הטבות שונות, כמו למשל 200 שקל מתנה, ולעתים גם הטבה בצורת מספר תשלומים גדול.

הסוכנים משתייכים לחברות ידועות וותיקות, אך גם לחברות צעירות המתמודדות מולן על הבחירה שלכם, הצרכנים.

אתרים ששולחים הצעות מחיר בתיירות

גם בתחום התיירות ישנם אתרים שעורכים השוואת מחירים בדרך של שליחת הצעות מחיר אל המייל או אל הסלולארי.

בצורה זו אמנם מקבלים הצעת מחיר על חופשה ספציפית שבה מעונינים, אולם שיטה זו מגבילה אתכם. זאת משום שאינכם רואים את מכלול ההצעות השלם, ולמעשה מפספסים עוד אפשרויות מלבד החופשה שביקשתם. זאת ועוד, מספר הצעות המחיר מוגבל לרוב, ונותן לכם פחות אפשרויות. לעתים גם הצעות המחיר יהיו פחות טובות ומשתלמות מאשר באתרי השוואת מחירים הגדולים בתחום הנופש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו