השוואת מחירים – מעבר דירה

השוואת מחירים – מעבר דירה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מתכננים לעבור דירה? עשו זאת בנחת כי כאשר עוברים דירה, חשוב לקחת בחשבון, בשלב מוקדם ככל האפשר, את כל סוגי השירותים שלהם תזדקקו.

מעבר בין דירות או בתים מצריך שימוש בבעלי מקצוע מסוגים שונים, אשר השירות שהם מציעים כרוך בהוצאה בלתי מבוטלת. חשוב, כמובן, לבדוק היטב שבעל השירות הוא אמין ואיכותי, אבל חשוב לא פחות להשוות מחירים שבין כמה נותני שירות שונים, בכל תחום ותחום.

העובדה הזו חשובה במיוחד, מפני שמעבר דירה איננו מעשה שבשגרה. מרבית האנשים אינם יודעים לאילו מחירים עליהם לצפות, ומה נחשבת לעלות סבירה.

שירות מסוגים שונים

בין סוגי השירות שחשוב לקחת בחשבון, כאשר עוברים דירה, הם הובלות, חברות לניקיון דירות וצבעים (או סיידים).

  • מובילים אחראים לא רק על ההובלה. המובלים אחראים לכך שהציוד היקר, הריהוט וכל האביזרים שנארזו, יעברו בשלום את טלטולי הדרך ולא יינזקו. חשוב לוודא מראש שההובלה נעשית תחת כיסוי ביטוחי מתאים, לאור שוויו הרב של הרכוש.
  • פינוי דירה – לעיתים צריך לפנות תכולת דירה כאשר רוכשים דירה עם תכולה, מקבלים דירה בירושה או עוברים לדיר קטנה יותר – חשוב לפנות לגורם מקצועי אשר יפנה את הדירה ללא נזקים וישמור על החוקים והתקנות של הרשות המקומית.
  • צבעים – כאשר נכנסים לדירה שלא נרכשה מקבלן, אחד הדברים שנותנים לה את המראה החדש שמצפים לו, הוא צבע חדש. למעשה, גם מי שרוכש דירה מקבלן מבקש, פעמים רבות, להעניק לבית צבע חדש, בגוונים מיוחדים. למרות שניתן לצבוע דירה באופן עצמאי, הרי שלא תמיד ניתן למצוא את הזמן הדרוש לכך, ובכל אופן, איכות העבודה של איש מקצוע גבוהה יותר מזו של מי שאינו בעל ניסיון.
  • מנקים – מלבד צבע וסיד, דירה חדשה מצריכה גם ניקיון יסודי. גם במקרה זה, שימוש בחברת ניקיון מקצועית יכול לחסוך זמן, ולהעניק הרגשה טובה במיוחד, בעת הכניסה לדירה החדשה.

השוואת מחירי הובלות

השוואת מחירי הובלות יכולה להיעשות באמצעות פנייה אישית לכמה חברות שונות, באמצעות טלפון אי מייל, ובקשה לקבלת הצעת מחיר.

אבל דרך קלה, נוחה ופשוטה יותר, תהיה לפנות לאתר אינטרנט המתמחה במתן כמה הצעות מחיר. אתר כגון "יס פליס!" מאפשר קבלה מהירה של הצעת מחיר מאת כמה חברות הובלה.

כל שצריך לעשות, הוא למלא באתר כמה פרטים אישיים רלוונטיים, כגון שם, טלפון, עיר מגורים, כתובת, מאין ההובלה יוצאת ומהו היעד, תאריך ההובלה ומספר החדרים.

צוות אתר Yes! please מתחייב לספק מחירים של כמה חברות מובילות בתחום ההובלות, וישנה גם אפשרות ליצור איתם קשר באמצעות הטלפון שמפורסם באתר.

לאתר לחץ כאן

אתר נוסף שמאפשר השוואת מחירים נוחה של חברות להובלות, נקרא מובינג פרו. האתר מגדיר את עצמו בתור האתר המקיף ביותר בארץ להובלות וגם הוא מבטיח לספק כמה הצעות מחיר למי שמשאיר את הפרטים המבוקשים.

לאתר לחץ כאן

השוואת מחירי פינוי דירה

במקרים רבים ניתן לקבל שירותי פינוי דירה בחינם – חברת פינוי הדירה לוקחת את פרטי הרכוש והתכולה בדירה תמורת שירותי הפינוי. במקרה זה השוואת מחירים מיותרת כי השירות ניתן בחינם אולם חשוב לפנות לחברה אמינה ומקצועית. לקבלת הצעה מאתר clearing לחץ כאן

השוואת שירותי צביעה וסיוד

גם המבקשים לשכור את שירותיו של צבעי מקצועי, יוכלו להיעזר באתרי אינטרנט ייעודיים שיספקו להם הצעות מחיר מתאימות.

אתר שנועד בדיוק למטרה זו הוא אתר "טוב תודה". באתר מפרסמים בעלי מקצוע רבים בתחום הסיוד והצבע, הצעת מחיר בהתאם לפרויקטים מסוגים שונים. באתר זה אין צורך להמתין להצעות מחיר לאחר מילוי פרטים, ואפשר פשוט להתקשר למחיר שמתאים לעבודה המבוקשת.

לאתר "טוב תודה" לחץ כאן

ניקיון דירות

קבלת הצעות מחיר מאת חברות ניקיון, ניתן לקבל באמצעות אתר בית משותף. באתר זה ניתן למלא בקשה לקבלת כמה הצעות מחיר. בבקשה אפשר לרשום פרטים נוספים, למשל אודות מהות העבודה הנדרשת או בקשות מיוחדות.

אתר פרו אמנם איננו מספק הצעת מחיר באותו אופן שהצגנו קודם לכן, אבל הוא מציג מספר מרשים של חברות ניקיון, ממוינות על פי יישובים. באתר גם ניתן למצוא מחירון של שירותי ניקיון מסוגים שונים, כגון פוליס וקס, הברקה קריסטלית ועוד.

לאתר לחץ כאן

לקבלת שירותי ניקיון לעסק לחץ כאן

ראו גם:

מחירון שיפוצים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו