מחירון אופנועים וקטנועים

מחירון אופנועים וקטנועים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בשוק הרכב, תחום הדו-גלגליים תופס מקום נפרד ומכובד. בישראל יש מספר רב של כלי רכב דו-גלגליים, החל בקטנועים קטנים ופשוטים ועד אופנועים כבדים, משוכללים ויקרים. שוק הדו-גלגליים אינו שונה רק מבחינת הנפח שהוא תופס על כבישי ישראל ובייחודיות המאפיינת כלי רכב אלו, אלא גם בהיבטים הפיננסיים.

עלויות הדלק של כלים דו-גלגליים הן נמוכות משמעותית, ברוב המקרים, בהשוואה לרכבים רגילים. הביטוחים על קטנועים ואופנועים נחשבים יקרים לעומת עלויות הכלים ואל מול מכוניות רגילות, ומובן שמחירי הכלים עצמם שונים ממכונית משפחתית רגילה או כלי רכב אחרים.

מחירון אופנועים וקטנועים הוא מחירון רכב המתמקד בשוק הדו-גלגלי ומספק נתוני מחיר לציבור הרוכבים, הרוכש והמוכר, לגבי עלות ושווי כלי רכב ספציפיים.

בדומה למחירון רכב רגיל, גם מחירון אופנועים וקטנועים מציג מחיר ושווי של כלי רכב דו- גלגליים בהתאם ליצרן הכלי, נפח המנוע, סוג הכלי, נתוני חיתוך ספציפיים כגון מספר קילומטרים שהכלי נסע, מספר וסוג הבעלויות על הכלי, תאונות, וכן הלאה.

בין אם רוצים לרכוש אופנוע הארלי דייווידסון משומש וגדול, אופנוע שטח לאותו חלום של חציית המדבר על שני גלגלים, או פשוט קטנוע קטן של 50 סמ"ק לנסיעות עירוניות קצרות, חייבים לבחון קודם את המחירים ואת השוק. זאת ניתן לעשות בעזרת מחירון אופנועים וקטנועים אמין ומוסכם.

נסקור בקצרה את האתרים המרכזיים שמספקים מחירון אופנועים וקטנועים מוסכם ובעל מוניטין טוב של אמינות.

מחירון הדו-גלגלי של לוי יצחק

חברת לוי יצחק לשמאות ולסקרים היא הגורם המקצועי הרשמי שמספק את מחירון הרכב המוביל בישראל. מחירון רכב מבית לוי יצחק הוא הרשמי מבחינת גורמים מקצועיים בשוק הרכב, אזרחים שמבקשים למכור או לקנות כלי רכב, וכן הלאה. החברה מציעה מחירון אופנועים וקטנועים במסגרת מחירון הרכב הכללי של החברה, שקיים במהדורה מודפסת המתעדכנת אחת לחודש, או באתר האינטרנט WinWin שמשתף פעולה עם החברה.

בנוסף לכך, לוי יצחק מציע מחירון אופנועים וקטנועים מיוחד המופץ במהדורה מודפסת המחולקת בחינם בנקודות עניין של אופנוענים. הגרסא המיוחדת כוללת גם כתבות שונות אודות תחום זה.

על מנת להשתמש בשירותי מחירון אופנועים וקטנועים בגרסא המקוונת של לוי יצחק יש להיכנס לאתר ולבצע שיחת טלפון למספר מיוחד. במספר זה ניתן לגולש קוד כניסה שיש להזין באתר לצורך כניסה למחירון עצמו. השימוש במחירון אפשרי כל עוד שיחת הטלפון נשארת פעילה. על מנת להשתמש במחירון אופנועים וקטנועים זה יש להזין נתונים של יצרן, נפח מנוע, בעלות וכמות בעלויות, ק"מ וכן הלאה. לאחר מכן מתקבל מחיר מחירון רשמי לנתונים אלו.

מחירון האופנועים והקטנועים של מוטו

מוטו הוא מגזין ותיק לענייני כלי רכב דו-גלגליים. המחירון התחיל בתור מהדורה מודפסת בלבד וכיום הוא בא גם עם אתר אינטרנט פעיל. מחירון אופנועים וקטנועים של מוטו אינו המחירון הרשמי, אך הוא בכל זאת מהווה גורם אמין ומקובל עבור רוכבים רבים בשוק בזכות השתייכותו לגורם מקצועי ומוכר בתחום. המחירים במסגרת מחירון אופנועים וקטנועים של מוטו מתייחסים לכלים דו-גלגליים בעלי קילומטראז' סביר וממוצע (עפ"י מפתח שנמצא באתר), ושטופלו במוסך מורשה ע"י משרד התחבורה.

הנתונים של מחירון אופנועים וקטנועים מוטו נקבעים על פי מחיר הכלי כחדש, ביצועיו, רמת האמינות שלו, עלויות האחזקה שלו, רמת הסחירות שלו, שמירת הערך של הכלי והשוואה לדגמים דומים ומתחרים.

מחירון פול-גז

אתר פול-גז הוא מגזין מוטורי מקוון שמציע גם שירות של מחירון אופנועים וקטנועים. המחירון הוא בעיקר לכלים דו-גלגליים חדשים, המחירים נמסרים לאתר ישירות מהיבואנים השונים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו