השוואת מחירי שירות ניקיון משרדים בארץ ובמרכז בפרט

השוואת מחירי שירות ניקיון משרדים בארץ ובמרכז בפרט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השוואת מחירי שירות ניקיון משרדים בארץ ובמרכז בפרטשמירה על הניקיון של המשרד חשובה מאוד. משרד נקי יותר מהווה למעשה סביבת עבודה נעימה ויעילה יותר. משרד נקי יוצר רושם מטופח ומאורגן בעיני כל לקוח שמגיע בכדי להתעניין בהצטרפות או בכדי לקבל שירות.

סביבת עבודה נקייה ומטופחת הינה יותר בטוחה ועל כן – חשוב שהמשרד יהיה תמיד מסודר, נקי, מאוורר ונעים. אך האם זאת אומרת שאפשר לבחור כלאחר יד חברה שמספקת שירותי ניקיון למשרדים?

הצעד הטבעי והנכון יהיה לבצע השוואת מחירי שירות ניקיון משרדים בארץ ובמרכז בפרט. כך, דואגים לכך שהמשרד וסביבת העבודה יהיו תמיד נקיים וכל זאת – במחיר סביר ומשתלם.

ניקיון בשעות שלכם

אי אפשר לדבר על השוואת מחירי שירות ניקיון למשרדים בלי להתייחס לתדירות שבה מגיעים אליכם עובדי הניקיון. בנוסף, גם אי אפשר לדבר על השוואת מחירים נכונה בלי להתייחס לשעות שבהן מגיעים אליכם נציגי חברת הניקיון בכדי לעשות סדר, לנקות, לשטוף.

ישנם בעלי משרדים שיודעים שלפי אופי הפעילות של המשרד נדרשת נוכחות של עובדי הניקיון היעילים בכל יום מימות השבוע. במשרדים אחרים, לעומת זאת, אין צורך שיגיע עובד ניקיון בכל יום ויום.

תדירות הניקיון במשרדים השונים תלויה בגודל של המשרד, בנפח הפעילות, במספר העובדים וכמות הלקוחות שמגיעים. בנוסף, יש כמובן הבדל בין משרדים בענפים השונים. יש הבדל גדול בין משרד אדמיניסטרטיבי שמשרת חברת היי טק מבוססת וגדולה לבין משרד שנמצא במוסך לרכב.

ומה לגבי השעות הנוחות ביותר, שדווקא בהן מעדיפים שתבוצע פעולת הניקוי במשרד? אין ספק שיש לכך קשר לתמחור השירות ולהשוואת מחירים. יש משרדים שבהם אין מניעה שהניקיון יבוצע בשעות הבוקר או הצהריים.

אך ישנם משרדים שבהם קיימת העדפה ברורה לכך שהניקיון יבוצע בשעות הערב או אפילו הלילה. כך, לא תיווצר הפרעה לשגרת העבודה. אז איך תבצע נכון השוואה של מחירי שירותי ניקיון למשרדים? בדקו כמה ספקים שונים אך שימו לב לתדירות הניקיון הנחוצה לכם ושימו לב גם לשעות שבהן תרצו שיגיעו עובדי הניקיון החרוצים.

גודל המשרד ואופי הניקיון

עוד היבט של שירותי ניקיון שיש לו משמעות כאשר מבצעים השוואת מחירים הינו גודל המשרד. ככל שגודלו של המשרד נרחב יותר, כך עלות השירות תהיה גבוהה יותר. משרד קטן – ישלם פחות. אך האם רק לגודל המשרד יש השפעה על המחיר שתתבקשו לשלם עבור שירות ניקיון יעיל? יש משמעות גם לסוגי השירותים שאתם מבקשים לקבל. שכן זאת יש לדעת – לא בכל משרד יבקשו את אותו השירות.

יש משרדים שבהם שירותי הניקיון יהיו מקיפים וכוללים במיוחד. במשרדים אחרים, ניתן יהיה להסתפק בשירותים מסוימים ואפשר יהיה לוותר על אחרים. יש משרדים שבהם כמה וכמה חדרי ישיבות, הרבה תאי שירותים, מטבח גדול ומרווח.

יש משרדים שבהם כל מה שצריך זה לנקות את אזור פינות העבודה ולסדר מעת לעת את פינת הקפה. אם נדרש שירות הכולל ריקון קבוע של פחים, ניקוי אבק, שאיבה של שטיחים מקיר לקיר, ניקוי תדיר של מסדרונות וכיוצא באלה – הקפידו לקבל הצעות מחיר שבהן יכללו כל השירותים הללו.

חברות ניקיון מנוסות

רוצים להשוות מחירים בצורה מושלמת? בדקו תמיד שאתם מקבלים הצעות מחיר מסודרות, בשקיפות מלאה. הבינו היטב אילו שירותים אתם מקבלים ומהם סוגי הניקיון שיבוצעו אצלכם. כמו כן, פנו אך ורק לחברות ניקיון מנוסות, המתמחות בניקיון משרדים באיזור המרכז ועושות זאת היטב. בדקו המלצות, שוחחו עם הנציגים באריכות, וודאו שעובדי הניקיון יהיו אמינים, מקצועיים ורציניים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו