תמחור שירות ניקיון משרדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תמחור שירות ניקיון משרדיםאם יש לכם משרד לעריכת דין או משרד לייעוץ מס, אתם ללא ספק רוצים לשמור עליו נקי ומטופח. גם אם אתם חברה גדולה שזקוקה לאדמיניסטרציה נרחבת ומשרדים גדולים, או אם אתם בעלי משרד אדריכלות או משרד נסיעות או שיש לכם משרד בכל תחום אחר

שירותי ניקיון מהווים חלק חשוב מהחזות החיצונית של העסק. איך מתבצע תמחור שירותי ניקיון משרדים? חשוב להיות ערים לכך כדי שתצליחו לקבל את המחיר הטוב ביותר.

תמחור בוקר, תמחור ערב

שעות העבודה המקובלות במשרדים רבים כבר אינם 9 עד 5 המסורתי. יש משרדים שבהם העובדים מגיעים מוקדם יותר לעבודה ויש משרדים שבהם העובדים מסיימים לעבוד מאוחר. יחד עם זאת, על פי רוב, בשעות הערב או הלילה המשרדים ריקים מאדם.

מדוע זה חשוב בהקשר של תמחור שירותי ניקיון למשרדים? זה חשוב מכיוון ששירותי ניקיון מקובל להזמין או לשעות הבוקר או לשעות הערב המאוחרות (ולפעמים גם בלילה). שירותי ניקיון בשעות הבוקר או הצהריים נחשבים לזולים יותר, שכן אלה שעות מקובלות. עבור עבודת לילה או ערב בתחום הניקיון – דורשות החברות המספקות שירות זה תעריפים גבוהים יותר.

האם זאת אומרת שבאופן אוטומטי כדאי יותר לשכור את שירותיה הטובים של חברת ניקיון ששולחת עובדים בשעות הבוקר? התשובה מורכבת. מבחינה פיננסית טהורה, זה בהחלט זול יותר. יחד עם זאת, יש עלויות עקיפות שצריכות להילקח בחשבון.

כאשר מדובר במשרד ייצוגי, שמבקש להיראות במיטבו עבור ראשון הלקוחות – יש עדיפות לניקיון שנעשה בלילה. יותר מכך – בחלק מהמקרים תשתפר התפוקה של העובדים כאשר סביבת העבודה נקיה וכאשר לא קיימת נוכחותם של עובדי ניקיון בשעות העומס.

משווים ובודקים

כמובן שלא רק היבטים של ניקיון לילה או ניקיון בוקר רלוונטיים כאשר רוצים לקבל את המחיר הטוב ביותר לניקיון המשרדים. היבט שיכול לסייע בהורדת המחיר נשען על השוואת מחירים חכמה. כיום, בזכות אתרים מקצועיים שמספקים פלטפורמה להשוואת מחירים, ניתן לאסוף הצעות מחיר מנותני שירות כגון חברות ניקיון. השוואה בין מחירים שונים ובין חברות שונות אפשרית בצורה קלה, תוך הגדרת קריטריונים נדרשים כגון גודל המשרד.

השוואת מחירים אפשרית, בין היתר, כאשר רוצים להשוות בין ספקי שירות שונים ובהתאם לאופי השירות שזקוקים לו. ישנם משרדים שבהם מעוניינים בכמה סבבי ניקיון במהלך יום עבודה וישנם משרדים שבהם נחוץ ניקיון דו שבועי או חד שבועי. תדירות הגעתם של עובדי הניקיון משפיעה על המחיר וחשוב שבכל משרד יוחלט מהי התדירות הנחוצה מבחינה תדמיתית וגם מבחינה נוחות העבודה עבור העובדים.

יחס עלות תועלת

חברות ניקיון משרד מקצועיות מציעות שירותי ניקיון לא רק בתדירויות שונות, על פי דרישת הלקוח אלא גם בהתבסס על סוגי מיקוד שונים. יש משרדים שבהם נחוצים שירותי ניקיון עם דגש על מטבחון ושירותים. יש משרדים שבהם המוקד הינו שאיבת אבק בשטיחים מקיר לקיר.

במשרדים מפוארים נדרשים לעיתים קרובות פעולות ניקוי של וילונות, מרפסות, חלונות. חשוב להשוות ולבדוק מהו המחיר המבוקש גם לפעולות קבועות וגם לפעולות ניקיון מזדמנות כגון ניקוי באמצעות קיטור, ניקיון חלונות חיצוני (באמצעות עבודה בגובה).

באמצעות בחינה של ספקי שירות מגוונים, באמצעות החלטה מושכלת לגבי סוגי הניקיונות הנדרשים ותדירות הגעתם של עובדי הניקיון ניתן למקסם את יחס עלות תועלת עבור המשרד. למותר לציין שבחירה בחברת הניקיון צריכה להתבצע גם על פי מדדי איכות, אמינות והמלצות. שילוב בין מחיר נוח לעבודה מסורה ואיכותית יהיה הנכון ביותר עבור מרבית המשרדים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו